اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاکعلی:

انقلاب اسلامی حاصل روشنگری عالمانه امام راحل بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر خاکعلی گفت: انقلاب اسلامی حاصل روشنگری عالمانه امام راحل بود.

انقلاب اسلامی حاصل روشنگری عالمانه امام راحل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌ الاسلام علی اکبری در جمع مسئولان بخش بشاریات شهر خاکعلی در سالن اجتماعات بخشداری اظهار داشت: انقلاب اسلامی رنسانس معنویت، عدالت و توحید ملت ایران بود بنابراین حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از سوی مردم و مسئولان ضروری است.

وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل روشنگری عالمانه امام راحل، علمای عظام، مجاهدت و بصیرت ملت بزرگ ایران است و این در حالی است که امروز دشمنان با دسیسه‌های گوناگون درصدد هستند مردم را از نظام و رهبری جدا کنند که مطلوب است مردم همانند گذشته هوشیارانه و آگاهانه در برابر ترفندهای دشمنان ایستادگی کرده و دشمنان را به عقب برانند.

امام جمعه شهر خاکلعی خواستار برگزاری جشن‌های انقلاب در بخش بشاریات شد و خاطر نشان کرد: مسئولان باید همگام با مردم در جشن‌های انقلاب شرکت کنند تا سبب دلگرمی برای مردم شوند.

اکبری بر حضور مسئولان بخش بشاریات در نماز جماعت مدارس و نماز باشکوه جمعه تأکید کرد.

شوراهای اسلامی بخش بشاریات پیگیر پروژه‌ها باشند

امام جمعه شهر خاکعلی با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی بخش بشاریات باید پیگیر پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و عمرانی در این بخش باشند، تصریح کرد: شوراها باید در رفع بیکاری جوانان، مهاجرت روستائیان، نامناسب بودن راه‌های مواصلاتی و احداث فضاهای فرهنگی، ورزشی و عمرانی در بخش بشاریات تدابیر لازم را بیاندیشند و با هم‌فکری با مسئولان شهرستان آبیک در راستای رفع مشکلات موجود در بخش بشاریات گام بردارند.

اکبری بیان کرد: شوراهای اسلامی روستاهای بخش بشاریات باید در فراهم آوردن وسایل ایاب و ذهاب برای حضور گسترده مردم روستاهای مختلف در نماز جمعه تلاش کنند.

وی ادامه داد: شوراها و دهیاران روستاها همچنین باید بسترهای لازم را برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف، همایش‌های گوناگون و برگزاری جشن‌ها و اعیاد اسلامی در روستاها فراهم کنند.

انتهای پیام/77006/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول