اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

اقدامات خصمانه دشمن بیانگر جایگاه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: فراوانی و شدت اقدامات خصمانه و کینه توزانه دشمن بیانگر جایگاه رفیع انقلاب اسلامی است.

اقدامات خصمانه دشمن بیانگر جایگاه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در مرکز شرق هرمزگان، ابراهیم عزیزی در آئین اختتامیه نخستین جشنواره سرود رضوی روستاهای کشور در روستای کردر رضوی میناب تقارن هفته وحدت، دهه فجر و جشنواره سرود رضوی با یکدیگر را دارای حکمت الهی و از عنایات حق تعالی دانست و اظهار داشت: پیگیری مردم این منطقه در برگزاری جشنواره در مقیاس کشوری و با هدف گسترش فرهنگ رضوی نشانه عشق و علاقه مردم به حرکت در مسیر معنوی و مذهبی است.

وی همچنین انقلاب اسلامی ایران را استمرار حرکت نبوی، علوی و رضوی دانست و افزود: اندیشه‌های ملت ایران در مسیر اندیشه‌های تابناک اهل بیت (ع) است.

استاندار هرمزگان فاصله گرفتن از مسیر انقلاب اسلامی ایران را دوری از فرهنگ رضوی و اهل بیت دانست.

عزیزی به نشست خود با اهالی مطبوعات اشاره کرد و ادامه داد: طراحی نقشه‌های شوم علیه انقلاب اسلامی در طول 34 سال بیانگر عمق کینه نظام سلطه و اوج شکوفایی انقلاب اسلامی ایران است.

وی توجه به تحرکات و دشمن در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را وظیفه آحاد جامعه ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران ابهت دشمنان شرق و غرب را فرو ریخت و اندیشه‌های انقلابی را به بشرت هدیه کرد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: مبارزه مستمر و بی امان با رژیم جعلی صهیونیستی در کنار ترویج فرهنگ بیداری اسلامی در دنیا و نیز معرفی کارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر تعالیم اسلامی از مهم‌ترین علل توطئه‌های شیطانی دشمنان علیه دشمنان است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران کاخ‌های زور و تزویر را فرو ریخت و اکنون ضمن تبدیل شدن به ام القری بشریت، زمینه بیداری ملت‌های مظلوم عالم را فراهم کرده است.

عزیزی همچنین موفقیت‌های به دست آمده را مرهون اندیشه‌های الهی و برخواسته از عمق اعتقادات دینی امام راحل دانست و بیان کرد: ملت فداکار با حرکت در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب سهم بسزایی را در این میدان ایفا کردند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان فراوانی اقدامات خصمانه دشمن را بیانگر جایگاه رفیع انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: عمق کینه‌توزی و تعدد اقدامات خصمانه نظام سلطه علیه نظام اسلامی اهمیت تأثیرگذاری حرکت ملت ایران در ظلم ستیزی را نشان می‌دهد.

عزیزی همچنین به تحرکات دشمنان در بدو پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: لشکرکشی در شمال غرب، شورش‌های داخل، ترورها، کودتای نوژه و اقدامات دشمنان در مرزهای کشور همه با هدف توقف و جلوگیری از روند انقلاب بود که توسط ایادی ظلم و جور و با نیت حمایت از نظام ستمشاهی صورت می گرفت.

استاندار هرمزگان پاسداری از ارزش‌ها را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود: همراهی با اصول و ارزش‌های ناب و تلاش برای پشتیبانی نظام مؤثرترین راه پاسداری از نظام و انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کانون‌های مساجد کشور به عنوان ظرفیتی برای توسعه اندیشه‌های ناب اسلامی نام برد و گفت: مجموعه کانون‌های مساجد قادر است به محلی برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد تبدیل شود.

عزیزی جشنواره‌های فرهنگی هنری را فرصتی برای رسیدن به صفای باطن و جلا دهنده روح و جان عنوان کرد و ادامه داد: نخستین جشنواره سرود رضوی به عنوان حرکتی ماندگار در کشور ثبت شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان میناب و روستای کردر رضوی این ظرفیت وجود دارد که برای همیشه به عنوان میزبان و پایگاه اصلی برگزاری جشنواره سرود رضوی انتخاب شود.

انتهای پیام/88004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول