اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 100

تشکیل شوراهای اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است.

تشکیل شوراهای اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حمایت مردم شریف ایران اسلامی، در سال 1357 به پیروزی رسید و یکی از اهداف بزرگ این انقلاب پس از تشکیل، سپردن اداره کشور به مردم بود.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مستحکم تر شدن پایه های این حکومت نوپا، تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله برنامه‌هایی بود که در ذهن امام راحل (ره) متبلور شد و در سال 1376  عینیت یافت.

پرویز صادقی ضمن اشاره به توسعه باقرشهر از بدو حضور شوراها تصریح کرد: با حضور موثر اعضای شوراهای شهر و روستا که بطن جامعه بودند و شناخت بسیار خوبی در زمینه کمبودها و کاستی‌ها داشتند، پیشرفت شهر در زمینه‌های توسعه ورزش همگانی را با ساخت و تجهیز مراکز ورزشی شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: تا قبل از سال 1376 باقرشهر از نظر سرانه‌های ورزشی، فرهنگی  و فضای سبز جزء محروم‌ترین نقاط استان تهران بود اما امروز شاهد هستیم با ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی فدک و غدیر و همکاری در ساخت سالن ورزشی بسیج باقرشهر موجب شده است تا برای هر شهروند بیش از یک متر مربع سرانه ورزشی موجود باشد. 

صادقی عنوان کرد: ارتقاء سرانه فضای سبز شهری به بیش از 13 متر مربع و تاسیس سه فرهنگسرا ی عطر نرگس، آفتاب و استاد شهریار سبب شده است تا باقرشهر یکی از شهرهای نمونه استان محسوب شود و تمام این خدمات به نعمت انقلاب اسلامی و خونهای پاک شهدا به‌دست آمده است.

انتهای پیام/2462/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول