اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

خدمت به ملت معیار ارزیابی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم معیار ارزیابی انقلاب اسلامی است که امروز عینیت یافته است.

خدمت به ملت معیار ارزیابی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه فجر در شهرستان اردبیل 68 پروژه عمرانی و 44 پروژه تولیدی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در فصل پروژه‌های عمران روستایی و مسکن روستایی شاهد افتتاح با حضور رئیس جمهور یا معاون اول خواهیم بود که این افتتاح‌ها می‌تواند امیدواری زیادی را در توسعه روستایی و ایجاد سر‌پناه برای متقاضیان مسکن فراهم آورد.

این مسئول دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازگویی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از بزرگترین دستاورد‌ها عوض شدن معیار ارزیابی قبل و بعد از انقلاب اسلامی است به طوری که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد واگذاری امور مردم به خود مردم بودیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه رئیس جمهور و بسیاری دیگر از مسئولان ارشد کشور با رای مستقیم یا غیر مستقیم این ملت انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: این یعنی سپردن امور مردم به خود مردم است.

رمز عزیز بودن مسئولان در خدمت‌رسانی بیشتر است

نیکزاد اظهار داشت: برخلاف نظام سابق که عزیز بودن در نزد شاه خائن و کسب رضایت آمریکایی‌ها بوده، به برکت انقلاب اسلامی امروز هر کس می‌خواهد در نظر رهبری و رئیس جمهور عزیز شود باید خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود بداند و هر جا محبوبیتی پیدا کرده خود و همکارانش را بسیج کند تا خدمتگزاری به معنای واقعی صورت بگیرد.

وی دومین دستاورد انقلاب اسلامی را ساده زیستی مسئولان از رهبر معظم انقلاب گرفته تا پایین‌ترین رتبه‌های مسئولیتی عنوان کرد و افزود: اگر زندگی تمام مسئولان رصد شود به خوبی درمی‌یابیم که آن‌ها از زندگی بسیار ساده‌ای برخوردار هستند به طوری که رئیس جمهوری مملکت بعد از 7.5 سال با حقوق استاد دانشگاهی زندگی را گذران می‌کند.

این مسئول تبعیت از آرمان امام و شهدا را در خدمتگزاری بی‌منت به ملت اعلام کرد و افزود: همان گونه که رئیس جمهور بارها متذکر شدند نباید حتی یک ساعت دولت را به کارهایی که به درد ملت نمی‌خورد تلف کنیم بلکه باید با جان و دل بکوشیم تا خدمتگزاری صادقانه نهادینه شود.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم شش ماه اول و آخر دولت دیگر فرصت خدمت و کار نیست این تفکر غلطی است بلکه شایسته است تا دقیقه آخر دولت خدمت‌رسانی را در اولویت بدانیم و زمانی که فرصت خدمت‌رسانی تمام شد کار را به برادر دیگر تحویل داده و در سنگر دیگر مدد‌رسان این نظام و مردم باشیم.

استاندار اردبیل دیگر شاخصه و دستاورد انقلاب را حضور بی‌منت مسئولان در روستاها و شنیدن درد دل روستاییان اعلام کرد و گفت: شأن ملت ما بالاتر از این خدماتی است که عرضه می‌شود و باید چندین برابر این کار گسترش یافته و توسعه پیدا کند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: ما به صورت مدبرانه باید پله‌های ترقی را طی کنیم و همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب در آخرین دیدار با مسئولان اعلام کردند که "دشمنان نمی‌خواهند نظام اسلامی ما در مسیر پیشرفت و الگودهی قرار گیرد" ضرورت دارد اتحاد و وحدت مسئولان حفظ شده تا با همراهی و همدلی بتوانیم کارها را ارزشمندانه به پیش ببریم.

انتهای پیام/62001/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول