اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر دامنه:

انقلاب اسلامی سرمایه بی‌نظیری که در هیچ جای دنیا نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر دامنه با اشاره به نعمت نبوت و امامت به عنوان سرمایه‌های بزرگ الهی مبتنی بر توحید و نبوت گفت: سرمایه بی‌نظیر انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا نیست.

انقلاب اسلامی سرمایه بی‌نظیری که در هیچ جای دنیا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی به مناسبت 12 بهمن ماه در مصلی نماز جمعه با اشاره به نعمت نبوت و امامت به عنوان سرمایه‌های بزرگ الهی مبتنی بر توحید و نبوت اظهار کرد: سرمایه بی‌نظیر انقلاب در هیچ جای عالم نیست.

وی جمهوری اسلامی ایران را سرمایه‌ کشور نزد خداوند متعال اعلام کرد و گفت: این سرمایه عظیم که با ورود رهبر عزیز انقلاب و رهبری‌های خردمندانه وی در کشور ایران کلید خورد باید همچنان برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

امام جمعه شهر دامنه اضافه کرد: باید با برگزاری مراسم و جلسات حرمت و عظمت 12 و 22 بهمن پاس داشته شود.

در ادامه فرماندار شهرستان فریدن دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان حقایق انقلاب بیان کرد و گفت: در تکریم اعیاد مذهبی و ملی باید یاد و خاطره کسانی را که برای عزت و سرافرازی ملت ایران تلاش کرده و از جان و مال خود در این راه گذشته‌اند و بدانیم این آسایشی را که امروزه داریم مرهون تلاش امام راحل و خون شهدای بزرگ انقلاب و جنگ تحمیلی است.

امیر هادی به نخستین نظام شیعی و اسلامی بعد از 4 هزار سال در تاریخ اشاره کرد و افزود: باید بدانیم که در این 2هزار و 500 سال جغرافیا و عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران شاهد چه تحولاتی بوده است و چه مصائب و مشکلاتی بر اثر تصمیم بعضی از افراد گریبانگیر ایران اسلامی و چه قسمت‌هایی از کشورمان متأسفانه جدا شده است.

وی به وابستگی‌های کشورمان به بیگانگان اشاره داشت و گفت: ایران اسلامی خواست و با رهبری‌های حکیمانه حضرت امام راحل توانست در دهه فجر پیروز شود و امروزه بر فراز قله‌های پیشرفت علمی و هسته‌ای قرار گیرد و با فرستادن موجود زنده به فضا اقتدار و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

در این جلسه عباسعلی مرشدی پور شاعر شهرستانی شعر خود را در گرامی داشت دهه فجر و میلاد حضرت محمد (ص) قرائت کرد.

مداحی و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

با حضور فرماندار شهرستان، معاونت فرمانداری و مسئولان در جمع مردم شهر دامنه نخستین برنامه دهه فجر شهرستان فریدن کلید خورد. 

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول