اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 23 سارق با کشف 94 فقره سرقت در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 23 سارق و کشف 94 فقره سرقت در هفته جاری در این استان خبر داد.

دستگیری 23 سارق با کشف 94 فقره سرقت در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ کاره در شهر قزوین مأموران انتظامی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی، مأموران کلانتری محمودآباد قزوین یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده، که متهم در بازجویی پلیس به ارتکاب 20 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ کاره در شهر قزوین معترف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 14 قزوین نیز یک سارق ساختمان‌های نیمه‌ کاره دستگیر و 9 مورد از این نوع سرقت کشف شد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: همچنین، مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا نیز روز گذشته با دستگیری هشت سارق در این شهرستان موفق شدند مقدار یک تن سیم مسی و کابل سرقتی و 22 فقره سرقت سیم برق را در این شهرستان کشف کنند.

وی یادآور شد: همچنین، مأموران کلانتری 14 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق سیم برق موفق به کشف هشت فقره سرقت سیم و کابل در این شهرستان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین ابراز داشت: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 11 قزوین با دستگیری سه سارق سابقه‌دار 16 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن را کشف کردند.

جعفری‌نسب گفت: مأموران کلانتری 12 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری دو سارق داخل خودرو و شش مورد سرقت قطعات خودرو را در این شهرستان کشف کردند.

این مسئول عنوان کرد: در شهرستان بویین زهرا نیز با دستگیری سه سارق احشام توسط مأموران این شهرستان 70 رأس گوسفند سرقتی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین همچنین از کشف 72 رأس گوسفند سرقتی با دستگیری یک سارق توسط مأموران انتظامی شهرستان آبیک خبر داد و افزود: تحقیقات از سارقان احشام ادامه دارد.

جعفری‌نسب ادامه داد: مأموران انتظامی پاسگاه کورانه قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق موفق به کشف سه مورد سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین یک سارق کیف‌قاپ دستگیر که متهم به ارتکاب سه فقره کیف‌قاپی در شهر قزوین اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین کشف پنج مورد سرقت دوچرخه با دستگیری یک سارق توسط مأموران کلانتری 17 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته دانست.

انتهای پیام/2667/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول