اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول خواستار شد

لزوم دستگیری و مجازات سارقان مسلح دزفول

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول خواستار دستگیری و مجازات سریع سارقان مسلح شهرستان دزفول شد و گفت: مسئولان امنیتی در این باره تلاش مضاعفی کنند.

لزوم دستگیری و مجازات سارقان مسلح دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول با اشاره به سرقت مسلحانه انجام شده در روزهای گذشته در دزفول اظهار داشت: سارقان باید در اسرع وقت شناسایی و دستگیر شوند.

وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری سارقان مسلح و مجازات شدید آنها می‌تواند در راستای کاهش جرم در جامعه مؤثر باشد و در این باره همه مسئولان تلاش کنند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: باید در جامعه با اجرای حدود الهی ضریب امنیتی را افزایش داد و در این راستا دستگاه قضایی اهتمام خوبی دارد و از این دستگاه تشکر می‌کنیم.

*غافلان به اصل ولایت فقیه توجه کنند

امام جمعه موقت دزفول تصریح کرد: برخی از غافلان از اصل ولایت فقیه خارج شده‌اند و از امام خمینی(ره) جدا شده و از مسیر انقلاب منحرف شده‌اند و این خود باعث گمراهی آنها شده است.

وی تأکید کرد: باید به اصل ولایت فقیه بازگشت و در این راستا باید به امام خامنه‌ای که اصل ولایت فقیه در ایشان ظهور کرده است پیدا کرده و به عینیت رسیده است، رجوع کرد.

بیگدلی عنوان کرد: باید به ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشت و تنها با این روش می‌توان از انحراف جلوگیری کرد و در راستای انقلاب گام برداشت.

*دشمن در صدد برهم زدن وحدت داخلی و جهان اسلام است

امام جمعه موقت دزفول یادآور شد: دشمن در راستای برهم زدن وحدت داخلی و جهان اسلام در حال فعالیت است و در این باره باید بسیار هوشیار بود.

بیگدلی بیان کرد: تفرقه تنها حربه‌ای از دشمن است که می‌تواند مؤثر باشد و به این دلیل استکبار جهانی در راستای افزایش نارضایتی و برهم زدن وحدت داخلی در حال تلاش است.

امام جمعه موقت دزفو در پایان افزود: در جهان اسلام نیز دشمن در راستای برهم زدن اتحاد میان شیعه و سنی در حال برنامه‌ریزی است و در این باره برنامه‌های زیادی اجرایی کرده است، اما به مقصود خود نرسیده است.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول