اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس به یک پرونده جنجالی خاتمه داد

دستگیری ضاربان تحت تعقیب در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمانی خبر داد که به اتهام ضرب و جرح تحت تعقیب پلیس و مقامات قضایی بودند.

دستگیری ضاربان تحت تعقیب در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کریم کشوری از دستگیری متهمانی خبر داد که چند روز پیش فردی را در خیابان "بنت‌الهدی صدر" مورد ضرب و جرح قرار داده بودند و با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 متواری شدند.

کشوری تصریح کرد: ماموران کلانتری 20 حافظیه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات پلیسی خود را معمول و از شاکی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی اهل مشهد به نام "حسن" توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم‌های از پلیس اطلاعات با همکاری کارکنان پلیس آگاهی اقدامات همه جانبه خود را برای دستگیری سرنشینان خودروی سواری آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: کارکنان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان کرمانشاه پس از انجام اقدامات فشرده اطلاعاتی و هماهنگی مقامات قضایی ضارب اصلی را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

کشوری بیان داشت: ضارب در بازجویی به صراحت اعتراف کرد: من از شاکی طلب داشتم و اختلافمان به شدت افزایش پیدا کرد و تصمیم گرفتم با همکاری دوستم، شاکی را گوشمالی دهیم و جز این، هدف و برنامه دیگری نداشتم؛ روز حادثه دوستم را سوار خودرو کردم و شاکی را در خیابان بنت‌الهدی روئیت و وی را مورد ضرب و جرح قرار دادیم.

وی یادآور شد: هم‌دست متهم نیز دستگیر و در تحقیقات به بزه ارتکابی اقرار و خودروی سواری پژو مورد استفاده نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: موضوع اختلاف شاکی و ضاربان، اختلاف شخصی بوده و از قبل همدیگر را می‌شناختند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه به بازداشت متهمان اشاره کرد و بیان داشت: پرونده قضایی تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول