اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری سارقان تلفن همراه در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقانی که به بهانه تماس ضروری، تلفن همراه شهروندان را گرفته و بلافاصله متواری می‌شدند و در صورت مقاومت آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند، ‌خبر داد.

دستگیری سارقان تلفن همراه در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از  پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: اواخر دی ماه امسال پسر جوانی به کلانتری 29 مشکین دشت مراجعه و شکایتی ارائه داد مبنی بر این که ساعتی پیش فردی تلفن همراه وی را به بهانه تماس با منزلشان برای انجام کار ضروری گرفته و بلافاصله متواری شد.

وی گفت: شاکی در ادامه اظهاراتش آورد برای گرفتن تلفن همراهش سارق را دنبال کرده تا این که او را به یک کوچه خلوت کشانده و در حالی که قصد گرفتن تلفن همراه خود را از سارق داشته است، همدست دیگرش با تهدید چاقو و زور ضمن این که او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، تلفن همراه وی را نیز به سرقت برده‌اند.

خیرخواهان افزود: با تشکیل این پرونده بررسی‌ها برای دستگیری سارقان به عنف آغاز شد و با راهنمایی شاکی تصویر فرضی متهمان تهیه و در اختیار واحدهای گشتی کلانتری قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات در این زمینه در جریان بود که افراد دیگری به کلانتری مراجعه و گزارش‌های مشابه‌ای درباره سرقت تلفن همراه خود به پلیس ارائه دادند به طوری که با اخذ مشخصات ظاهری متهمان، مشخص شد تمامی این سرقت‌ها از سوی اعضای یک باند صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: با مشخص شدن این موضوع ماموران محل‌های فعالیت غیر قانونی متهمان را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند تا این که ماموران واحد گشت کلانتری مشاهده کردند دو نفر در حال ضرب و شتم پسر جوانی هستند بنابراین بلافاصله واحد گشت به سمت درگیری رفته که در این لحظه دو نفر جوان ضارب پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: در همین لحظه پسر جوان مضروب نیز با دیدن پلیس درخواست کمک برای گرفتن تلفن همراهش از سوی ضاربان نمود، بنابر این ماموران واحد گشت به تعقیب متهمان پرداخته و در حالی که به دستور پلیس توجهی نداشتند سرا انجام پس از طی مسافتی هر دو سارق را دستگیر کردند.

خیرخواهان گفت: در بازرسی بدنی از متهمان تلفن همراه فرد مضروب و مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به هویت «مسعود-م» و «عبدا...-ش» جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های ماموران معترف شدند با توجه به این که اعتیاد به مواد مخدر داشتند برای تامین هزینه آن در کوچه و خیابان‌ها پرسه زده و به بهانه تماس ضروری، تلفن همراه شهروندان را گرفته و بلافاصله متواری می‌شدند و در صورتی که افراد اقدام به تعقیب آنها می‌کردند، آنها را با تهدید چاقو و ضرب و شتم زمین گیر کرده و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به این که تا کنون سه نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شدند، خاطرنشان کرد تحقیقات از متهمان برای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول