اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی البرز خبر داد

دستگیری شرور و متجاوز به عنف در البرز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری شرور و متجاوز به عنف در استان البرز خبر داد.

دستگیری شرور و متجاوز به عنف در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی استان البرز، امیر گودرزی افزود: شرارت، تجاوز به عنف، اخاذی، ضرب و شتم مأموران نیروی انتظامی از جمله اتهامات این فرد است.

وی اظهار داشت: این فرد پس از چندین فقره جرم و ضرب و شتم ماموران در شهرستان میانه به کرج گریخته و در این شهر نیز به شرارت و جرائم خود ادامه داده است.

این مسئول افزود: این فرد برای گریز از دست ماموران هر روز مکانی جدید و نامی مستعار و جدید برای خود انتخاب می‌کرده اما سرانجام 18 دی ماه در میدان طالقانی کرج با اصابت 9 گلوله به پایش دستگیر شده است.

گودرزی تأکید کرد: ازدحام جمعیت و حضور شهروندان در خیابان مانع از تیراندازی ماموران به سمت وی بوده و او از این فرصت استفاده کرده و سه نفر از ماموران انتظامی را مورد ضرب و شتم قرار داده اما در نهایت امکان تیراندازی فراهم شده و ماموران موفق به دستگیری آن شده‌اند.

وی گفت: در پرونده این فرد اتهام تجاوز و آزار جنسی به نوجوانان مطرح است که حسب پیگیری پدر یکی از نوجوانان و ماموران انتظامی، موافقت قاضی برای انتشار عکس متهم در روزنامه‌های کثیرالانتشار فراهم شده تا قربانیان بتوانند وی را شناسایی کرده و نسبت به طرح شکایت اقدام کنند.

*تلاش ناموفق برادر متهم برای فراری دادن وی

فرمانده انتظامی البرز با اعلام اینکه متهم هم‌اکنون در بیمارستان بستری است گفت: برادر متهم با استفاده از سلاح سرد قصد فراری دادن وی از بیمارستان را داشت که خوشبختانه با هوشیاری ماموران انتظامی تلاش وی ناموفق مانده و دستگیر شده است.

*اعدام اراذل و اوباش در ملأعام

گودرزی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی متهم فوق علی .ش، پس از طی روند قضایی در ملأعام اعدام خواهد شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با اراذل و اوباش اعدام در ملأعام چندین شرور و متجاوز مورد پیگیری است که به محض طی روند قضایی اجرایی خواهد شد.

*دستگیری 13 نفر اراذل و اوباش در کرج

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 13 نفر اراذل و اوباش در کرج نیز خبر داد و گفت: در پی تماس با 110 از منطقه اهری کرج در خصوص ایجاد مزاحمت، عربده‌کشی و اقدامات نامتعارف تعدادی اراذل و اوباش، ماموران با حضور در منطقه موفق به دستگیری 13 نفر شدند که در پرونده‌های خود اتهامات روابط نامشروع، تهیه و توزیع مشروبات الکلی، نگهداری اسلحه، اعتیاد به مواد مخدر و خرید و فروش آن، مشارکت در قتل عمد و غیره دیده می‌شود.

امیر 23 ساله، بنیامین 30 ساله، محمد 31 ساله، جعفر 34 ساله از جمله این شروران هستند که بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام/2302/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول