اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فارس صورت گرفت

دستگیری 340 محکوم فراری در 3 ماه گذشته

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس از دستگیری 340 محکوم فراری طی سه ماه گذشته در این استان خبر داد.

دستگیری 340 محکوم فراری در 3 ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: سه ماه پیش دادگستری استان فارس صورت محکومان به جرائم مختلف که با سپردن وثیقه و ضمانت نزد مقامات قضایی از بازداشت آزاد و پس از رسیدگی و ابلاغ محکومیت،‌ خود را معرفی نکرده بودند را در اختیار پلیس فارس قرار داد.

وی ادامه داد: پس از ارسال اسامی این محکومان متواری، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی فارس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ابتدا حوزه انتظامی بر اساس محدوده جغرافیایی محل سکونت و تردد مجرمان مشخص و دستورات لازم برای دستگیری افراد به فرماندهان انتظامی شهرستان‌های این استان ابلاغ شد.

سجادیان اضافه کرد: با تلاش ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی، ‌انتظامی و عملیاتی، ماموران موفق شدند در سه ماه گذشته 340 نفر از محکومان فراری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی در مورد جرائم دستگیر شدگان نیز گفت: 46 نفر از آن‌ها به جرم سرقت، 66 نفر به جرم ضرب و جرح عمدی و شرارت، 29 نفر به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر، 15 نفر به جرم تهیه و توزیع مشروبات الکلی و حمل کالای قاچاق دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: 60 نفر از این افراد نیز در زمینه جرائم سوانح رانندگی (تصادف)، شش نفر به جرم حمل و نگهداری سلاح، ‌پنج نفر در مورد جرائم منکراتی و 13 نفر نیز با سایر جرائم دستگیر شده‌اند.

سجادیان تصریح کرد: دستگیر شدگان برای محکومیت به مقامات قضایی معرفی و دستگیری سایر محکومان متواری کماکان در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

وی در پایان به افرادی که به دلائل مختلف تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی هستند هشدار داد که برای برخورداری از رأفت اسلامی هرچه سریع‌تر خود را معرفی کنند، ‌در غیر این صورت توسط پلیس دستگیر شده و به مقام قضایی معرفی و به اشد مجازات محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول