اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش برداشت از آب‌های سطحی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: طبق برنامه پنجم توسعه برداشت از آب‌های سطحی افزایش می‌یابد.

افزایش برداشت از آب‌های سطحی در آذربایجان‌غربی

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به‌روزآوری آمار و اطلاعات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی و امکان ارتباط و تبادل آمار توسط سامانه به زودی فراهم ‌می‌شود.

وی با اشاره به تأمین منابع مالی جدید برای شرکت، ادامه داد: در تلاش هستیم از منابع مالی داخلی و خارجی به صورت فاینانس و وام‌های بانک جهانی و توسعه اسلامی برای توسعه طرح‌های شرکت استفاده کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: برای تغییر دستگاه‌های اجرایی طرح‌های بزرگ آب‌رسانی به شهرهای آذربایجان‌غربی به شرکت آب و فاضلاب استان و همچنین یافتن منابع مالی غیر دولتی مضاعف برای اجرای کلیه پروژه‌های شرکت به صورت فاینانس از برنامه‌های آینده شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی است.

آقازاده با اشاره به افزایش برداشت از آب‌های سطحی در برنامه پنجم توسعه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برداشت از آب‌های سطحی از 45 درصد به 75 درصد افزایش می‌یابد.

وی استفاده بهینه از آب را بسیار مهم برشمرد و افزود: بهره‌برداری از پساب تصفیه فاضلاب‌ها و استفاده در صنعت، کشاورزی و سایر کاربری‌ها از برنامه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای مصرف بهینه آب است.

آقازاده گفت: با افزایش ظرفیت مدیریتی و اجرایی امورهای تابعه این واحدها به صورت خودگردان فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/61010/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول