اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین خبر داد

احداث کانال دفع آب‌های سطحی در ورامین

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین گفت: احداث کانال دفع آب‌های سطحی محله اسفندآباد از پروژه موفق شهرداری ورامین بوده است.

احداث کانال دفع آب‌های سطحی در ورامین

صادق عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از احداث پروژه کانال دفع آب‌های سطحی منطقه اسفندآباد ورامین به‌ عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ و موفق این شهرداری یاد کرد و افزود: این پروژه به‌طول یک هزار و 200 متر و با ارتفاع 2 متر و عرض 5/1 متر در محله اسفندآباد و امتداد خیابان شهید رجایی در مدت دو سال احداث شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: با توجه به ارتفاع پایین این محله و معبر فوق از خیابان 15 خرداد و مرکز شهر، تجمع و دفع آب‌های سطحی آن در فصول سرد سال و بارش نزولات جوی و آسمانی به یکی از معضلات شهری این منطقه تبدیل شده بود.

وی گفت: در همین راستا، فاز نخست پروژه دفع آب‌های سطحی این محله در خیابان شهید رجایی جنوبی از طریق احداث کانال بتنی در سال 89 انجام شد.

عباسی با اشاره به آغاز فاز دوم این پروژه تصریح کرد: اهمیت تکمیل این پروژه و دغدغه مسئولان شهری در زمینه تکمیل آن و جلوگیری از هرگونه مشکلات و معضلات بعدی منجر به تأمین اعتبار در بودجه عمرانی سال‌های 90 و 91 و اجرای ادامه پروژه شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین در پایان با ابراز رضایت از روند احداث این پروژه افزود: علیرغم عرض کم معبر، ترافیک زیاد و تأسیسات قدیمی از جمله لوله‌های گاز، آب و ...  در محدوده اجرای طرح، این پروژه در محله اسفندآباد و امتداد خیابان شهید رجایی تا مقابل درمانگاه شهید مدنی اجرا شد. 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول