اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود

بهره‌برداری از 8 پروژه آب و فاضلاب شهری در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفا کردستان گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر هشت پروژه آب و فاضلاب در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 8 پروژه آب و فاضلاب شهری در کردستان

علیرضا تخت‌شاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این تعداد پروژه در 6 شهرستان استان کردستان در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه سنندج، سقز، بانه، مریوان، دیواندره و کانی‌سور شهرهایی هستند که پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب در آنها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، افزود: در مجموع 6 مخزن آبرسانی، ساختمان اپراتوری، ساختمان هوادهی و آبرسانی و هدایت 240 واحد مسکن مهر اجرا شده است.

وی به اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها تا‌کنون بالغ بر 28 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع عمرانی شرکت هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه سیاست کلی شرکت آبفا کردستان خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب در دو بخش آب و فاضلاب است تمام همکاران و تلاشگران این مجموعه نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم بکار می‌برند.

تخت‌شاهی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت 95 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو سنندج اشاره کرد و گفت: این تصفیه‌خانه به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان سنندجی و همچنین کاهش مصرف انرژی در قالب طرح آبرسانی ثقلی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 138 میلیارد ریال برای ساخت این تصفیه خانه هزینه شده است و تا اتمام این طرح عمرانی 30 میلیارد ریال دیگر هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/79007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول