اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می دهد

برگزیدگان جشنواره وبلاگ‎نویسی روستایی گلستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: جشنواره وبلاگ‎نویسی روستایی گلستان با حضور پرفسور علی‎اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و پدر «آی‎تی» کشور در تالار اندیشه موسسه میرداماد گرگان پایان یافت.

برگزیدگان جشنواره وبلاگ‎نویسی روستایی گلستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اختتامیه جشنواره وبلاگ‎نویسی روستایی گلستان بعد از ظهر امروز با حضور پرفسور علی‎اکبر جلالی پدر «آی‎تی» کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در تالار اندیشه موسسه میرداماد گرگان با معرفی برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

بخش شورا و دهیاری هیچ برگزیده‎ای نداشت

نکته بسیار جالب و قابل توجه این بود که در بخش شورا و دهیاری به دلیل عدم کسب امتیازات لازم هیچ اثری برگزیده انتخاب نشد و در این بخش شمیم مهدوی از هرمزگان با وبلاگ شمیم کشار، امیر فرزانه از وبلاگ روستای مهترکلاته و افسانه قجر با وبلاگ سرکلاته نیوز از زحماتشان تقدیر شد.

ارسال 267 اثر به دبیرخانه جشنواره وبلاگ نویسی روستایی گلستان

267 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره وبلاگ نویسی روستایی گلستان از استان و 10 استان کشور ارسال شده بود که برگزیدگان هر بخش توسط احسان ارشاد، شبیر دائمی، ربابه کابلی، اسماعیل جعفری و رقیه مسلمی‎پور به عنوان هیئت داوران معرفی شدند.

برترین‎های در بخش معرفی روستا و فرهنگ بومی

در بخش معرفی روستا و فرهنگ بومی، فاطمه قربانی نصرآبادی با عنوان نگاهی به آداب و رسوم قدیم نصرآبادی‎ها در نوروز از وبلاگ پاپولو به عنوان نفر اول، فاطمه بخشی با عنوان عاروس حمام از وبلاگ بهشت من نفر دوم و سیدمجتبی حسینی با عنوان جاذبه‎های روستای لمرد از وبلاگ رسوتای لمرد در منطقه عشرتاق به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

برترین‎های در بخش کشاورزی و دامداری

در بخش کشاورزی و دامداری، حسین ترابی با عنوان تمام دغدغه‎های پسر یک مزرعه‎دار، روایتگر حماسه از وبلاگ پسر یک مزرعه‎دار مقام  اول، علی خورشیدکلایی با عنوان مشکلات شالیکاری در گفتگو با شالیکاران از وبلاگ نشریه ناور روستای محمدآباد گرگان مقام دوم و رحیم میردار وطن با عنوان شالیزارهای روستای وطن از وبلاگ روستای زیبای وطن مقام سوم این بخش را کسب کردند.

برترین‎های در بخش توانمندی‎های روستا

در بخش توانمندی‎های روستا، یعقوب محمودی با عنوان صنایع روستای النگ از وبلاگ النگ روستای زیبا مقام اول، فاطمه قربانی با عنوان کشت مکانیزه شالی در نصرآباد از وبلاگ نگاه حدیث مقام دوم و آریو مصلحی با عنوان شهر و روستا، گام‎های استوار به سوی توسعه پایدار از وبلاگ خلیج گرگان مقام سوم را کسب کردند.

برترین‎های در بخش مشاهیر و نام‎آوران

در بخش مشاهیر و نام‎آوران، رضا میاندره با عنوان یادی از زنان روستای یساقی از وبلاگ طبرستان رتبه اول، حمیدرضا آقاملایی با عنوان فرزندان روستایی گرگان، افتخار ایران از وبلاگ گرگان یا استرآباد رتبه دوم و علی بایزیدی با عنوان از روستای نوکنده تا مرجعیت شیعه در تهران از وبلاگ استارباد نشریه فرهنگی تاریخی گلستان رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

وبلاگ‎های قابل تقدیر

لازم به ذکر است، در این جشنواره هیئت داوران از علیرضا جلال به عنوان خردسال‎ترین وبلاگ‎نویس با وبلاگ در قلعه، توفیق یوری با وبلاگ پلاک شهید به دلیل گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، رعنا متکی با وبلاگ مستقیم آبادی به دلیل تولید مطالب علمی در حوزه روستا، رضا عباسی با وبلاگ 90 گرگان به دلیل فعالیت مناسب در فضای مجازی، فرامرز انتظاری با وبلاگ معلم روستا، عبدالحمید ایری با وبلاگ روستای پنج پیکر به دلیل پرداختن به روستا در فضای مجازی، میلاد مهدیانی سایت روستایی گلستان به دلیل جامع‎ترین سایت روستایی در استان گلستان، موسی عسگری، مدیر سایت روستاهای ایران به دلیل تلاش در معرفی روستاهای ایران در فضای مجازی و علی عمارلو با سایت بانک جامع روستاهای طارم زنجان تقدیر کردند.

انتهای پیام/2307/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول