اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «هر فروشگاه یک نمایشگاه» صورت گرفت

برگزاری سومین جشنواره فروش فرش دستبافت در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: سومین جشنواره فروش فرش دستبافت آذربایجان‌شرقی با شعار «هر فروشگاه یک نمایشگاه» توسط اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

برگزاری سومین جشنواره فروش فرش دستبافت در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی سلیمانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تشریح اینکه این جشنواره از 22 بهمن تا 22 اسفند ماه با همکاری مرکز ملی فرش ایران و تشکل‌های قالی  برگزار می‌شود، اظهار کرد: معرفی بیشتر قالی به مصرف کنندگان، ایجاد انگیزه و تحرک و رونق بخشیدن در بازار داخل و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتریان  از اهداف عمده این جشنواره است.

وی تاکید کرد: معمولا اغلب جشنواره‌ها وجهه فرهنگی دارند، از این رو جشنواره فروش فرش دستبافت ضمن داشتن شکل فرهنگی در اصل دارای ماهیت اقتصادی داشته و مشارکت فروشندگان فرش دستبافت پدید آورنده امتیازهای ویژه‌ای است.

سلیمانی گفت: قالی فروشانی که در این طرح مشارکت دارند، بر اساس معرفی ستاد جشنواره حداقل باید با پنج درصد تخفیف قالی‌های خود را به فروش رسانده و متناسب با فاکتورهای فروش مورد تایید جشنواره اقدام کنند.

وی در خصوص امتیازهای ویژه جشنواره فروش فرش دستبافت این استان با  نو آوری‌های ویژه‌ای که در سال‌های قبل انجام شد، اعلام کرد: علاوه بر ارائه امتیازهای طلایی شامل ایجاد فضای مجازی پورتال جشنواره تحت عنوان www.carpetFestival.com، ثبت نام اسامی مشارکت‌کنندگان در پورتال و تبلیغات قالی فروشان، توزیع بروشور و کتابچه از فروشگاه برای خریداران، هدایت خریداران از طریق تبلیغات محیطی به فروشگاه (بنر، استند، پوستر و...)، ایجاد صفحه اختصاصی در پورتال جشنواره (معرفی مدیر فروشگاه، نشانی و ...) و شناساندن محل فروشگاه از طریق وب سایت بین‌المللی www.maps.google.com و پوشش خبری از طریق پورتال www.egt.ir و رسانه‌های دیداری و شنیداری و غیره بر ایجاد بستر های جدید اطلاع رسانی برای نخستین بار در کشو ر از جمله ایجاد بازارچه مجازی فروش قالی از طریق ثبت نشانی و نمایش قالیهای مورد نظر توسط خود فروشندگان فرش، ایجاد تور گردشگری از تولید تا فروش قالی، معرفی مکان‌های تولیدی و فروش فرش دستبافت از دیگر ویژگیهای جشنواره سوم فروش فرش دستبافت در سال 1391 هستند.

وی با اعلام اینکه در ستاد جشنواره بر اهمیت برندهای معروف تاکید  شده، افزود: مقرر شده نسبت به معرفی برندهای فرش آذشهر و هریس در طول برنامه جشنواره اقدام شود.  

انتهای پیام/60002/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول