اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی رامهرمز خبر داد

50 برگزیده در جشنواره غذاهای محلی رامهرمز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی رامهرمز از برگزیده شدن 50 نفر از بانوان در جشنواره بزرگ غذاهای محلی و سنتی این شهرستان خبر داد.

50 برگزیده در جشنواره غذاهای محلی رامهرمز

نسرین غزنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای بومی‌گرایی و پرهیز از غذاهای آماده و نو در بازار، همچنین تشویق بانوان به پخت غذاهایی که علاوه بر سنتی بودن دارای خواص بیشتری نیز باشند، اقدام به برگزاری این جشنواره غذاهای محلی در شهرستان رامهرمز کردیم.

وی ادامه داد: در این جشنواره، 200 نفر از بانوان کدبانوی شهرستان با پخت انواع غذاهای محلی و سنتی استقبالی بی‌نظیر به عمل آوردند که در پایان به 50 نفر از برگزیدگان، جوایزی ویژه اهدا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی رامهرمز خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره که در پارک خانواده رامهرمز برگزار شد، نوازندگان محلی به اجرای موسیقی محلی پرداخته و بانوانی که لباس‌های محلی پوشیده بودند با پخت نان شیرین محلی، کام حاضرین را شیرین کردند.

وی اضافه کرد: این جشنواره با محوریت فرمانداری، میراث فرهنگی، هلال احمر و حمایت تعدادی از نهادهای اجرایی شهرستان برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

غزنوی اظهار امیدواری کرد که اینگونه جشنواره‌ها که در ارتقای سلامت جامعه و معرفی غذاهای محلی به قشر جوان می‌تواند، نقش مؤثری را ایفا کند در طول سال با حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها در چندین نوبت برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در این جشنواره فرماندار، رئیس ستاد دهه فجر و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول