اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرمانداری هندیجان خبر داد

برگزاری جشنواره غذاهای محلی با حضور 200 کدبانوی هندیجانی

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان فرمانداری هندیجان از برگزاری جشنواره غذاهای محلی، 14 بهمن‌ماه و به مناسبت دهه فجر با حضور بیش از 200 کدبانوی هندیجانی خبر داد.

برگزاری جشنواره غذاهای محلی با حضور 200 کدبانوی هندیجانی

اعظم شنبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام خجسته دهه فجر، فرمانداری شهرستان هندیجان برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار قرار داده که برگزاری جشنواره غذاهای محلی و سنتی از جمله آنها است.

وی ادامه داد: این جشنواره 14 بهمن‌ماه و به منظور گرایش هر چه بیشتر خانواده‌ها به غذاهای سنتی و محلی شهرستان با حضور کدبانوهای هندیجانی برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان فرمانداری هندیجان خاطرنشان کرد: همچنین پرداختن به غذاهای سالم و سنتی و سبک زندگی مناسب و در خور شأن از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در شهرستان است.

وی با اشاره به مکان برگزاری جشنواره غذاهای محلی در شهرستان گفت: این جشنواره با حضور بیش از 200 کدبانوی هندیجانی در سالن اجتماعات ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان برگزار و میزبان علاقه‌مندان است.

شنبدی همچنین عنوان کرد: اولویت پخت غذاها در این برنامه با غذاهای دریایی و سنتی از جمله چندر، توله، اشکنه، آب ماهی و ... است.

انتهای پیام/ 72001/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول