اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرماندار آبادان:

ششمین دوره طرح ملی رحمت در آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مشاور بانوان فرماندار آبادان گفت: ششمین دوره طرح ملی رحمت با هدف آموزش بانوان خانه‌دار در آبادان برگزار شده است.

ششمین دوره طرح ملی رحمت در آبادان برگزار شد

مهساسادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: ششمین دوره طرح ملی رحمت با هدف آموزش بانوان خانه‌دار در زمینه‌های روانشناسی خانواده مبتنی بر سیره ائمه معصوم و سایر آموزش‌های مورد نیاز در شهرستان آبادان برگزار شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها در راستای افزایش آگاهی‌های اجتماعی، خانوادگی و شخصی بانوان با محتوای آموزشی کارکردهای خانواده محور و براساس کتاب‌های منابع آموزشی و آسیب شناسی خانواده محور در فضای مجازی و چگونگی صرفه جویی در بودجه خانواده انجام شده است.

مشاور امور بانوان در فرمانداری شهرستان آبادان ادامه داد: در این دوره مربیان از منابع آموزشی خانواده موفق، کتاب‌ کارکردهای زن در خانواده، کتاب عطر عفاف، چگونه خرج کنیم تا همیشه پول داشته باشیم، نرم افزار مقابله با جنگ نرم و آموزش احکام سطح متوسط استفاده شده است.

وی با اشاره به دوره طرح ملی رحمت گفت: این دوره‌های آموزشی از سال 85 به صورت پیوسته و در دوره‌های آموزشی 20 ساعته در 10 جلسه آموزشی برگزار شده است.

محسنی‌فر اضافه کرد: در این دوره همانند سال‌های پیش از مربیان حوزه علمیه خواهران برای همکاری و آموزش بانوان خانه‌دار آبادانی استفاده شده است.

وی در پایان گفت: این کلاس‌های آموزشی دو ساعته بوده و در پایگاه‌های مختلف شامل حسینیه‌های مذهبی ویژه خواهران و مساجد شهرستان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول