اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان:

طرح «فلسفه برای کودک» در آبادان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان در فرمانداری آبادان گفت: طرح فبک یا «فلسفه برای کودک» در آبادان اجرا می‌شود.

طرح «فلسفه برای کودک» در آبادان اجرا می‌شود

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: بررسی رشد کودک برای انسان بالغ و تعیین مشخصه‌های محیط اجتماعی تأثیرگذار در پرورش وی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: کودکان نقش بسزایی در تجدید حیات هر نسل داشته و بدون توجه به رشد و آموزش کودکان پیشرفت جامعه بشری ممکن نبوده و با مخاطره روبه‌رو می‌شود.

مشاور امور بانوان در فرمانداری شهرستان آبادان ادامه داد: طرح آموزشی تفکر برای کودک در پی استقبال از همایش اردیبهشت ماه سال‌جاری با موضوعیت فلسفه برای کودک در شهرستان مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح آموزشی تفکر برای کودک عنوان کرد: این طرح از آذرماه سال‌جاری با ثبت‌نام از مربیان و مدیران مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌های شهرستان آبادان اجرایی شده است.

محسنی‌فر ادامه داد: دوره‌های آموزش سطح مقدماتی فبک (فلسفه برای کودک) زیر نظر دکتر سعید ناجی بنیانگذار فلسفه برای کودک در ایران و عضو بنیاد فکرپروری صدرا برای مربیان و مدیران مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌های شهرستان گذرانده شده است.

وی در همین رابطه عنوان کرد: جامعه هدف آموزشی قبل از حضور دکتر ناجی در شهرستان دوره‌های مطالعاتی پیش زمینه و آمادگی را زیر نظر سرگروه‌های آموزشی مربوطه در 16 جلسه سه ساعته گذرانده که این دوره‌ها به منظور آمادگی برای شرکت در آزمون تعیین سطح و دوره‌های اصلی برگزار شده است.

مشاور امور بانوان در فرمانداری شهرستان آبادان در پایان گفت: تحقیق و آموزش‌های لازم به مربیان در خصوص چگونگی رشد تفکر کودکان به آنان در کسب آمادگی برای رسیدن به روش‌های آموزشی و تربیتی مؤثر و مفید را روشن می‌کند و به شکل‌گیری محیط‌ های آموزشی متناسب با توانایی و شکوفایی استعداد کودکان منجر می‌شود.

انتهای‌پیام/72002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول