اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 106

موسوی: انقلاب را با استعانت از معارف قرآن حفظ کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه باقرشهر با بیان اینکه امام (ره) نهضت مردم ایران را با تکیه بر معارف دینی پیش برد، گفت: باید با توکل به خداوند و استعانت از معارف قرآن کریم از انقلاب اسلامی ایران صیانت کنیم.

موسوی: انقلاب را با استعانت از معارف قرآن حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی شامگاه چهارشنبه در جمع دانش‌آموزان بخش کهریزک اظهار داشت: مردم غیور ایران اسلامی با تکیه بر خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره) و وحدت کلمه در برابر رژیم پهلوی به پیروزی رسیدند.

امام جمعه باقرشهر تصریح کرد: امام خمینی (ره) نهضت مردم ایران را با تکیه بر معارف دینی و معرفتی پیش ببرد و انقلاب را به پیروزی برساند.

وی اذعان داشت: ملت ما نشان داده‌اند همیشه پشتیبان ولایت بوده و هستند و بارها این ولایت‌پذیری را با شرکت در راهپیمایی‌ها و لحظات مخاطره انگیز انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی ادامه داد: باید با توکل به خداوند و استعانت از معارف قرآن کریم از انقلاب اسلامی ایران صیانت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک نیز در این آیین دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز کشور ایران نقطه اتکای بسیاری از ملت‌های ستمدیده در دنیا قرار گرفته و اگر این ایستادگی‌ها نبود بسیاری از حرکت‌های آزادی‌بخش امروز در جهان شکل نمی‌گرفت.

ابوطالب حیدرزاده در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش با تاسی از آموزه‌های دینی به سوی آینده‌ای روشن در حرکت است، تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌های عاشورا و غدیر است و تاسی به قرآن و مکتب اهل بیت(ع) نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول