اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

ندای انقلاب در سراسر جهان طنین‌انداز شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد هستیم که ندای انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان به گوش می‌رسد و این مهم را مدیون خون پاک شهدا و آرمان‌های امام راحل هستیم.

ندای انقلاب در سراسر جهان طنین‌انداز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهروز نعمتی ظهر امروز در مجتمع آموزشی و پرورشی خلیج فارس شهر اسدآباد با بیان اینکه شاید بزرگترین انقلاب در طول تاریخ جهان، انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: ادامه و استمرار انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه است که باید ملت ایران آن را سرلوحه قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از هیچ توطئه و ترفندی علیه ایران دریغ نکرده‌اند، ادامه داد: امروز شاهد هستیم که ندای انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان به گوش می‌رسد و این مهم را مدیون خون پاک شهدا و آرمان‌های امام راحل هستیم که می‌طلبد با پیروی از ولایت فقیه به این نظام پایبند باشیم.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در طی این 34 سال خیانت‌های بزرگی را در حق کشور ایران داشته‌اند، خاطر نشان کرد: در ثبت خیانت‌هایی که در حق ایرانیان شده، ضعیف عمل کرده‌ایم که باید برای انتقال این مهم به نسل‌های آینده در این زمینه بیشتر عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برای خنثی کردن توطئه و ترفندهای دشمنان وحدت بین جوامع اسلامی لازم است، از مسئولان خواست، وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نعمتی از توطئه دیگر دشمن در 18 بهمن‌‌ماه امسال در زمینه تحریم اقتصادی خبر داد و افزود: ما در مقابل نفتی که می‌فروشیم، واردات داریم و مشکلی از لحاظ مایحتاج معیشتی مردم نداریم و مردم نیز تنها باید در مقابل این تحریم‌ها صبر و تحمل بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در چند هفته گذشته 700 تن برنج بین جامعه شهرستان اسدآباد توزیع شده است، یادآور شد: در هفته‌های آینده نیز 700 تن برنج دیگر وارد این شهرستان می‌شود و مردم نگران مایحتاج معیشتی نباشند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان، دانش‌آموزان را آینده‌سازان انقلاب دانست و گفت: اگر شما دانش‌آموزان بخواهید برای جامعه مثمرثمر باشید، باید با خواندن درس و تلاش بیشتر و کسب موفقیت‌ها، ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.

انتهای پیام/89008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول