اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 93

شهرداران مدارس زنگ انقلاب مدارس شهرری را به صدا درآوردند

خبرگزاری فارس: در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور زنگ انقلاب مدارس شهرری به دست شهرداران مدرسه به صدا درآمد.

شهرداران مدارس زنگ انقلاب مدارس شهرری را به صدا درآوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران زنگ انقلاب مدارس شهرری به دست شهرداران مدرسه به صدا درآمد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید رجایی که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرری و معاون آموزشی اداره کل نوسازی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد،  به تشریح فعالیت‌های دهه مبارک فجر ویژه دانش‌آموزان، پرداخت.

حبیب‌الله غفوری اظهار داشت: با نواخته شدن زنگ انقلاب توسط شهرداران مدارس برنامه‌های سال جاری دهه فجر انقلاب اسلامی در این منطقه آغاز شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برپایی تورهای گردشگری آشنایی با انقلاب، نمایشگاه عکس و نقاشی و اجرای تئاترهای تاریخی از جمله فعالیت‌هایی است که برای دانش‌آموزان این منطقه در نظر گرفته شده است.

غفوری همچنین به اهمیت آشنایی دانش آموزان با مهمترین بخش از تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مدیریت اجرای فعالیت‌های مورد اشاره در سطح مدارس بر عهده شهرداران مدارس است که تاثیر بسزایی در کسب تجربه‌های مدیریتی و ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری آنان دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تصریح کرد: حضور در محل جلوس امام خمینی(ره) و نثار شاخه‌های گل و غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است که دانش‌آموزان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود شرکت کنند.

غفوری در پایان با اشاره به هویت بخشی سیمای بصری شهر متناسب با ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: آذین بندی و آراستگی مدارس به ریسه‌های رنگی و پرچم‌های ایران از دیگر اقداماتی است که با پیگیری های شهرداران مدارس انجام شده است.

این گزارش حاکی است، سابقه و قدمت 6 هزار ساله شهر ری و وجود اماکن و عناصر با ارزش تاریخی و همچنین جذب زوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ویژگی‌های بسیار بارز و خاص تاریخی ـ مذهبی به این منطقه بخشیده و آن را نسبت به سایر مناطق تهران، مجزا و متفاوت ساخته است.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول