اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس انجمن ورزش کارمندان دولت خبر داد

همدان میزبان مسابقات شنای کارمندان دولت کشور

خبرگزاری فارس: رییس انجمن ورزشی کارمندان گفت: مسابقات قهرمانی کشور کارمندان را در پنج رشته مختلف برگزار خواهیم کرد که میزبانی این مسابقات در رشته شنا بر عهده همدان است.

همدان میزبان مسابقات شنای کارمندان دولت کشور

محمدتقی شمس در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره ورزش کارمندان دولت اظهار داشت: کارمندان دولت در 9 رشته ورزشی در قسمت آقایان و هفت رشته ورزشی در قسمت بانوان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارمندان در چند سطح مسابقاتی را انجام می‌دهند، ادامه داد: این مسابقات اول به صورت استانی، بعد در وزارتخانه‌ها در تهران و ادارات کل برگزار می‌شود، در نهایت نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

رییس انجمن ورزشی کارمندان دولت درباره مسابقات قهرمانی کشور گفت: رایزنی برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور صورت گرفته است این مسابقات در پنج رشته ورزشی نظیر فوتسال، والیبال، شنا، طناب‌کشی، پنگ‌پنگ برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: میزبانی شنا به همدان، طناب‌کشی به مشهد، والیبال به زنجان، فوتبال به خوزستان و پینگ‌پنگ به قزوین داده شده است.

شمس درباره میزبانی شنا در همدان گفت: این مسابقات دوم تا چهارم اسفند ماه در همدان برگزار خواهد شد همچنین استخر‌های متعددی را در همدان بازدید کرده‌ایم تا این رویداد را در آن جا برگزار کنیم.

وی درباره فعالیت این انجمن گفت: در تمام استان‌های کشور ما فعالیت‌های گسترده‌ای را داریم و سعی ما بر این بوده تا تمام استان‌ها را درگیر کنیم.

شمس درباره همایش همدان به فارس گفت: هیئت همگانی همدان یکی از فعال‌ترین هیئت‌های کشور است که همیشه پای ثابت تمام همایش ها بوده است، این همایش هم با امکانات خوب این استان به شکل کاملاً ایده‌آلی برگزار شد.

وی درباره جشنواره زمستانی و گردشگری همدان بیان کرد: ورزش و گردشگری دو موضوعی هستند که با هم مرتبط و هماهنگ هستند و این دو مقوله به هم مرتبط هستند همچنین ورزش موتور محرکه گردشگری است.

شمس درباره عملکرد فدراسیون همگانی نیز بیان کرد: فدراسیون در این مدت عملکرد بسیار خوبی را داشته است خصوصاً در بحث آموزش بسیار فعال بوده است و نمره بسیار خوبی گرفته‌اند.

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم تا دهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین، در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول