اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

تعطیلی نماز جماعت در مدارس و ادارات بی‌معنا‌ست‌

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: نماز جماعت در ادارات، دستگاه‌ها و مدارس به دلیل نداشتن هزینه حق‌الزحمه امام جماعت نباید تعطیل شود.

تعطیلی نماز جماعت در مدارس و ادارات بی‌معنا‌ست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا جدیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه نباید اجازه داد گرد به چهره ارزش‌ها بنشیند، اظهار کرد: نماز هم یکی از این ارزش‌ها است که با تحریم‌ها نیز ارتباطی ندارد.

وی افزود: ترویج فرهنگ نماز و اشاعه نماز اول وقت خواندن نیازمند هزینه است و سال گذشته مسابقه سراسری وبلاگ نویسی با موضوع نماز را در اصفهان برگزار کردیم که امسال نیز مجدد این موضوع به اصفهان واگذار شده که تحقق این امر نیازمند صرف بودجه است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان از مدیران استان خواست تا کارمندان و خانواده‌های آنها را برای شرکت در این مسابقه ترغیب کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه شاهد هستیم در بعضی از مدارس و اداره‌ها به دلیل نداشتن بودجه برای حق‌الزحمه ائمه جماعات، نماز جماعت را تعطیل کرده‌اند، تصریح کرد: به طور میانگین یک امام جماعات 70 هزار تومان در ماه پول دریافت می‌کند که این رقمی نیست و نماز جماعت به دلیل نپرداختن حق‌الزحمه ائمه جماعات نباید تعطیل شود.

جدیدی با تاکید بر اینکه در برگزاری نماز جماعت باید پیش‌قدم شویم، گفت: هر کس در اداره و محل کار خود جلسه تفسیر قرآن را نیز وارد کند، البته در تعدادی از اداره‌ها زیارت عاشورا یا ندبه خوانده می‌شود که بسیار خوب است، اما باید از قرآن در کنار نماز بهره برد.

انتهای پیام/63002/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول