اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

گروه یاوران نماز در زنجان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اهمیت برپایی نماز در مساجد و نمازخانه‏های استان گفت: گروه یاوران نماز در استان تشکیل می‌شود.

گروه یاوران نماز در زنجان تشکیل می‌شود

سعید ناصری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این گروه برای تذکر لسانی و یادآوری به رانندگان و مجری کاروان‏ها در هنگام مسافرت برای برپایی نماز تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعضا مشاهده شده است که رانندگان در طول مسیر برای نماز توقفی ندارند، افزود: این گروه با یادآوری زمان نماز برای این افراد ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی را انجام خواهد داد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان مشکلات برپایی نماز در زنمان مسافرت را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: توجه به نمازخانه‏ها و مساجد بین‌راهی در استان زنجان برای برپایی نماز باید افزایش یابد.

* آموزش خانواده‏ها را برای ترویج فرهنگ دینی ضروری است

وی آموزش خانواده‏ها را برای ترویج فرهنگ دینی ضروری عنوان کرد و ادامه داد: کودکان و نوجوانان پاسخ مناسبی برای سوال‏های خود در خانواده پیدا نمی‏کنند.

ناصری برای توجیه منطقی کودکان موضوع آموزش را متذکر شد و گفت: ضعف والدین برای آموزش کودکان باید با موضوعات آموزشی برای آن‏ها برطرف شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با تاکید فعالیت مستمر و برپایی نماز در مراکز بین راهی برای مسافرین عبوری، افزود: در بر پایی نماز در مراکز بین‌راهی مشکلاتی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه متولیان فرهنگی در مراکز بین راهی زیاد است، خاطر نشان کرد: همه متولیان فرهنگی در استان و شهرستان زنجان باید تعامل مناسبی برای افزایش فعالیت فرهنگی داشته باشند.

* توجه به برپایی نماز جماعت در ادارات دولتی

ناصری توجه موضوع نماز را مورد اهمیت قرار داد و افزود: توجه به برپایی نماز جماعت در ادارات دولتی شهرستان زنجان باید مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان به مصوبات هیئت وزیران در مورد نماز اشاره کرد و یادآور شد: هیئت وزیران در ابعاد مختلفی به موضوع اهمیت نماز در ادارات دولتی و سطح جامعه پرداخته است که باید اجرایی شود.

وی با اشاره به طرح آمایش مساجد در استان زنجان، گفت: این طرح نیز در راستای افزایش فرهنگ اقامه نماز صورت گرفته است.

* توجه به عمران مساجد مورد توجه جدی قرار دارد

ناصری چهار محور برای طرح آمایش مساجد استان زنجان برشمرد و ادامه داد: توجه به مکان و عمران مساجد در استان زنجان مورد توجه جدی قرار دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان توجه به هیئت امنای مساجد و اعضای فعال فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالین فرهنگی در مساجد باید افرادی شاخص و مقبول باشند.

انتهای پیام /73002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول