اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

دهه فجر فرصت بر هم زدن معادلات دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بر هم زدن معادلات دشمنان اسلام علیه ملت بزرگمان است.

دهه فجر فرصت بر هم زدن معادلات دشمنان است

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته وحدت قرار گرفته‌ایم فرا رسیدن این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با دست یافتن به گنجینه وحدت کلمه و ولایتمداری توانسته‌اند قله‌های عظیم ایثار و شهادت‌طلبی را به خوبی طی کنند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قادر شد در سال‌های متمادی به خواسته‌ها و مطالبه‌های اصیل خود دست پیدا کنند به طوری که هم‌اکنون در آستانه دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم و این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام است.

فرماندار چالدران گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بر هم زدن معادلات دشمنان اسلام علیه ملت بزرگمان است و این مهم تحقق پیدا نمی‌کند مگر اینکه دستاوردهای انقلاب بیان شده و آرمان‌های آن برای نسل جوان کشورمان به شکل مطلوب تبیین شود.

قلی‌پور خاطر نشان کرد: ملت ایران با حفظ وحدت کلمه تلاش کرده‌ از انقلاب ارزشی خود دفاع کرده و با حضور گسترده خود در همه عرصه‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند و در بسیاری از حوزه‌ها به موفقیت‌های دلنشینی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ملل مسلمان جهان در سایه عمل به سیره نبوی به وحدت کلمه دست یافته‌اند که باید برای صیانت از آن صمیمانه تلاش کنند تا روزبه‌روز توفیق‌های بیشتری در همه زمینه‌ها به دست آورند.

انتهای پیام/61002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول