اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر آبپخش مطرح کرد

انتقاد از وضعیت تبلیغات شهری دهه فجر آبپخش

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه فجر آبپخش از وضعیت تبلیغات شهری در زمینه دهه فجر در این شهر انتقاد کرد.

انتقاد از وضعیت تبلیغات شهری دهه فجر آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس در آبپخش، قاسم رضایی منفرد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: دهه فجر از ایام باشکوه و ارزشمند سال است که باید با تمام توان برای برگزاری باشکوه برنامه‌های بزرگداشت این ایام اقدام کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش خاطرنشان کرد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر در قالب دفترچه تنظیم شده و به منزله دعوت‌نامه حضور در برنامه‌ها و مراسمات در اختیار مدیران اجرایی قرار گرفته و ایشان باید بر اساس این دفترچه در مراسمات شرکت کنند.

رضایی‌منفرد با بیان اینکه دهه فجر یادآور اقتدار و عظمت امت مسلمان ایران اسلامی است، بیان داشت: دهه فجر یادآور عظمت، اقتدار و عزت‌مندی مردم مسلمان ایران اسلامی در دوران به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم منحوس ستم‌شاهی است.

وی اضافه کرد: مردم با اتحاد و یکپارچگی انقلاب را به پیروزی رساندند و این مهم برای حفظ و عظمت بیشتر این انقلاب باید روز به روز افزایش یابد.

دشمنان از وحدت ملت ایران هراس دارند

این مسئول با تاکید بر آنکه دشمنان از اتحاد مردم ایران هراس دارند، اذعان داشت: دشمنان از وحدت ملت ایران هراس دارند و به همین دلیل از راه‌های مختلف قصد تفرقه افکنی بین مردم و ضربه‌زدن به انقلاب را دارند که همه باید در این راستا هوشیار باشند.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش عنوان کرد: اقشار مختلف مردم در برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر حضوری پررنگ و گسترده داشته باشند و مراسم این دهه را باشکوه‌تر از سال های قبل برگزار کنند.

رضایی منفرد گفت: برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش از پنجشنبه هفته جاری با زنگ انقلاب و دیدار با امام جمعه آبپخش شروع می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای به‌منظور بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در آبپخش تدوین شده است و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش و حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب به‌خاطر طراحی برنامه‌های متنوع تشکر می‌کنیم.

رضایی منفرد ابراز داشت: پوسترهای متناسب با ایام‌الله دهه فجر از طریق حوزه مقاومت بسیج در اختیار پایگاه‌های بسیج و از طریق آموزش و پرورش در اختیار تمامی مدارس و واحد‌های آموزشی منطقه آبپخش قرار گرفته است.

وی گفت: از طریق دهیاری‌های بخش آبپخش تلاش‌های بسیار خوبی برای توزیع پوستر‌های مناسبتی دهه فجر انقلاب اسلامی به نقاط روستایی داشته‌ایم.

رضایی منفرد با انتقاد از وضعیت تبلیغات شهری در زمینه دهه فجر تصریح کرد: تبلیغات سطح شهر کم‌رنگ است و تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول