اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 73

دهه فجر فرصت دوباره برای بازبینی عملکرد مسئولان

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: دهه فجر فرصت بازشناسی خود و اندیشیدن درباره علما و مراجع بزرگی است که در همه مراحل از نهضت امام (ره) و انقلاب اسلامی حمایت کردند.

دهه فجر فرصت دوباره برای بازبینی عملکرد مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در بیانیه‌ای اعلام کرد: سی و چهار سال پرافتخار از پیروزی انقلاب اسلامی ملتی که زیر علم سید علمدار حضرت امام خمینی (ره) انقلاب کرده می‌گذرد، انقلابی که توانست در مقابل رژیم مستبد و خونخوار 2500 ساله شاهنشاهی که تحت حمایت قدرت‌های استکبار جهانی قرار داشت، به پیروزی برسد.

این بیانیه افزود: انقلابی که تعجب جهانیان را برانگیخت و همه نظرها را متوجه خود کرد و در تحلیل و تفسیر بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی تغییرات اساسی به وجود آورد. انقلابی که با درس گرفتن از اسلام ناب محمدی(ص) و با امید به آینده‌ای روشن در ایران اسلامی و با شهادت مظلومانه آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی فرزند ارشد حضرت امام (ره) شروع شد، انقلابی که بیداری ملت‌های مسلمان و جنبش‌های ضد سرمایه‌داری ملت‌های غربی، به انزوا کشیده شدن استکبار جهانی، پیروزی در جنگ نظامی، رشد روز افزون علمی، صنعتی و نظامی ایران اسلامی و توانمندی در جنگ الکترونیکی و به حول و قوه الهی پیروزی در جنگ اقتصادی از نتایج و ثمرات آن شمرده شده است.

دانشجویان بسیجی در این بیانیه تصریح کردند: انقلابی که در انتهای افق درخشان آن، حکومت جهانی حضرت مهدی آل محمد (عج) قرار دارد و رهبر حکیم و خردمند آن فرموده است: «امید دارم این انقلاب، یک انقلاب جهانی بشود و مقدمه­ای برای ظهور بقیه‌الله (عج) باشد.

بیانیه مذکور ادامه داد: بنابراین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران یک فرصت برای هر خردمندی است، فرصتی که خداوند حکیم در اختیارمان قرار داده است تا یک بار دیگر عملکردمان را بازبینی کنیم، داشته‌هایمان را بشماریم و شکرگزاری کنیم و برای رسیدن به نداشته‌هایمان برنامه‌ریزی کنیم.  دهه فجر فرصت بازشناسی خود و اندیشیدن درباره کسانی است که جان خود را فدا کردند، علما و مراجع بزرگی که در همه مراحل از نهضت امام (ره) و انقلاب اسلامی مردم ایران حمایت کردند تا ما بتوانیم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی سعادتمندانه زندگی کنیم.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول