اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر:

مردم ایران نماد وحدت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: مردم ایران اسلامی نماد وحدت و هم‌دلی هستند.

مردم ایران نماد وحدت هستند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر اروج مجاهدی بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) در مصلی امام خمینی (ره) پیرانشهر با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون و مسئولان تشکیل شد، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی که دارای نظام اسلامی است هفته وحدت بسیار حائز اهمیت است.

وی هفته وحدت را فرصت مناسبی برای تقویت و حفظ وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و افزود: در این هفته شاهد حضور هر چه بیش‌تر علما و روحانیون در بین مردم هستیم.

مجاهدی با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت بین مسلمانان، تصریح کرد: برای این‌که استقلال کشور را حفظ کنیم نیازمند وحدت بین مردم هستیم.

وی با اشاره به توطئه دشمنان نظام اظهار داشت: دشمنان نظام همواره در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن وحدت بین مردم هستند که این هفته فرصت خوبی برای نشان دادن وحدت بین مردم ایران بود.

مجاهدی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی نماد وحدت هستند، تصریح کرد: وحدت بین مردم ایران برای جهانیان شناخته شده است و تمام ملت‌های جهان می‌دانند که ملت ایران همواره تابع ولایت بوده و در این مسیر وحدت و هماهنگی خود را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/61001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول