اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی:

حفظ وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام ضرورتی انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: حفظ وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام در جهان مادی کنونی ضرورتی انکارناپذیر است.

حفظ وحدت برای پیشبرد اهداف اسلام ضرورتی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی شب گذشته در جلسه اخلاق کارکنان سپاه میامی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: حفظ وحدت مقابل دشمنان مشترک که نابودی اسلام را هدف قرار داده‌اند، برای پیشبرد اهداف اسلام ضرورتی انکار‌ناپذیر است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی بیان کرد: عقل انسانی بر حفظ وحدت و انسجام همگانی مقابل دشمنان تاکید دارد.

وی با اشاره به وحدت ایدئولوژیکی و تاکتیکی افزود: وحدت ایدئولوژیک یعنی وحدت آرمانی که همه افراد در عقاید و اصول بنیادین اتفاق نظر داشته باشند و این نوع وحدت‌ شدنی نیست و هیچ کس هم آن را نمی‌پذیرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی با تشریح وحدت تاکتیکی تصریح کرد: در این نوع وحدت، جهان اسلام باید در زمانی خاص و در مورد موضوعی خاص به اتحاد برسد که باز هم مورد توجه نیست.

سلیمانی با تأکید بر اینکه هیچ‏کدام از این وحدت‌ها مورد نظر نبوده و نیست، گفت: وحدتی مد نظر قرآن و سیره اهل بیت (ع) است که مفید فایده باشد و وحدت مسلمانان با حفظ اصول بنیادی هر مذهب در نقاط مشترک‌شان مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/2249/ب۲۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول