اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان:

وحدت عامل سعادت جوامع اسلامی می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: اصلی‌ترین عامل سعادت و کمال وحدت و یکپارچگی و علت اصلی سقوط جامعه اسلامی، تفرقه است.

وحدت عامل سعادت جوامع اسلامی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حجت‎الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در مراسم انس با قرآن که به مناسبت هفته وحدت در سالن غدیر سپاه نینوا گلستان برگزار شد با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: لازمه وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی تقوا است و بی‎تقوایی باعث می‎شود که اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی رخ دهد.

این مسئول تصریح کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت و یکپارچگی داشته باشند هیچ مشکلی نمی‎تواند در بین آنها نفوذ کرده و برای آنان مشکلی ایجاد کند.

داشتن دین و هدف واحد یکی از ویژگی‎های مهم مسلمانان است

غلامی اضافه کرد: یکی از ویژگی مشرکان تفرقه و چند دستگی است زیرا آنان هدف یکسان و دین مشخص و جهت ندارند و هر کدام به دین و روش و مسلک خود زندگی می‎کنند در حالی که یکی از ویژگی‎های مهم مسلمانان داشتن دین و هدف واحد است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی که پیرو پیامبر (ص) است و قرآن کتاب آنان و کعبه قبله گاه واحد آنهاست و دینشان اسلام است، اختلافی دیده شد باید جستجو کرد که مشکل از کجاست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: وقتی در جامعه اسلامی به دنبال مشکل اختلاف می‎گردیم می‎بینیم که دست بیگانه و دشمن در کار است و می‎خواهند با تفرقه و ایجاد چند دستگی در بین مسلمانان به اهداف خود برسد و جامعه اسلامی را دچار مشکل کند.

مسلمانان با اتحاد می‎توانند بر دشمنان خود غلبه کنند

این مسئول یادآور شد: مومنان در جامعه اسلام با ایجاد اتحاد و تشکیل یک صف محکم و یکپارچه می‎توانند بر دشمنان خود غلبه کنند و دل دشمن را بلرزانند و زهره مشرکان و تفرقه افکنان را آب کنند.

غلامی متذکر شد: ما مسلمانان با یک جمعیت چند میلیاردی در سراسر دنیا نباید بگذاریم عده‎ای کافر چندین سال بر ما ظلم کنند و به ما و اعتقادات و ارزش‎های ما توهین کنند.

استکبار جهانی هیچ کدام از مذاهب اسلامی را قبول ندارند

وی اضافه کرد: هیچ کدام از جوامع و دولت‎های کافر و ظالم مسلمانان و اتحاد بین آنها را دوست ندارند و زمانی که بخواهند به یک مسلمان ضربه بزنند به او نزدیک می‎شوند و ادعا می‎کنند که دلسوز مسلمان و جامعه اسلام هستند در حالی که آنها هیچ کدام از مذاهب اسلامی را قبول ندارند.

این مسئول تاکید کرد: کشورهای ظالم با همان گلوله‎هایی که مسلمانان فلسطین را نابود کرده و می‎کنند مسلمانان جنوب لبنان را نیز به خاک و خون کشیده‎اند و الان در حال ظلم و نفاق و تفرقه در سوریه هستند.

پیروزی انقلاب اسلامی لرزه بر اندام دشمنان انداخت

غلامی گفت: به برکت نظام اسلامی وقتی وحدت و یکپارچگی اسلام شکل گرفت و این انقلاب به پیروزی رسید، دیدیم که دشمنان اسلام به لرزه در آمدند.

وی متذکر شد: هفته وحدتی که امام اعلام کرد به فضل خدا انقلاب و نظام اسلامی هم آن را دنبال می‎کند امت ما هم گوشه دنیا دارند به این حقیقت واقف می‎شوند.

این مسئول اذعان داشت: امیدواریم روند وحدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی بیشتر شود که بتوانیم دشمنی دشمنان اسلام را بشناسیم و با آن مبارزه و مقابله کنیم و برسد روزی که امت اسلام در یک ید واحده باشند.

انتهای پیام/2307/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول