اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه وحدت در عسلویه

جشن وحدت با حضور شیعه و سنی در اخند عسلویه

خبرگزاری فارس: آیین باشکوه جشن وحدت با حضور شیعه و سنی در اخند عسلویه برگزار شد.

جشن وحدت با حضور شیعه و سنی در اخند عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، فرماندار کنگان شامگاه یکشنبه در آیین جشن بزرگ وحدت در حضور شیعه و سنی در اخند عسلویه اظهار داشت: وحدت و همدلی رمز موفقیت مسلمانان است و باید وحدت را تقویت کنیم.

تیمور یزدانشناس افزود: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند که باید هوشیار باشیم و دشمن را ناکام کنیم.

امام جمعه کنگان نیز عنوان کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه امر مهمی است و همه باید با وحدت و اتحاد برای موفقیت نظام گام برداریم.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: امروز باید همه کسانی که دل در گرو ولایت و نظام دینی دارند با کنار گذاشتن سلایق شخصی و حزبی و اختلا‌ف‌برانگیز حول محور ولایت مطلقه فقیه در خدمت نظام و مردم همیشه همراه باشند و تمام همت خود را در حل مشکلات مردم به‌ویژه مشکلات معیشتی بگذارند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان داشت: امروز حفظ وحدت و اتحاد بین مذاهب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای بر امنیت و توسعه همه جانبه کشور دارد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی اضافه کرد: با بررسی سیره پیامبر اکرم (ص) بر این مطلب واقف می‌شویم که ایشان با تشکیل حکومت اسلامی و با پیوند روح برادری، تعاون و همدلی، بهره‌وری از ظرفیت‌های اجتماعی، نهایت استفاده از وحدت اسلامی در سایه حضور طوایف و قبایل مختلف را انجام داد.

وی با اشاره به برگزاری جشن محوری میلاد پیامبر (ص) نیز گفت: به‌منظور شناخت مساله وحدت در راستای ایجاد روحیه تفاهم و وفاق ملی، جشن 17 ربیع‌الاول همزمان با میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق (ع) ویژه کودکان و نوجوانان شیعه و سنی این شهر سه‌شنبه 10 بهمن 91 در سالن اداره ارشاد اسلامی کنگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول