اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا خبر داد

جذب 150 میلیارد ریال اعتبار در بخش توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار پیشوا از جذب 150 میلیارد ریالی اعتبارات مربوط به توسعه بخش کشاورزی و جذب مابقی اعتبار از 440 میلیارد ریال در این شهرستان تا پایان اسفند‌ماه امسال خبر داد.

جذب 150 میلیارد ریال اعتبار در بخش توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهرام ستاری ساعاتی پیش در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان پیشوا که با حضور معاون استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل شد، گفت: کل اعتبارات اولیه تخصیص یافته طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان پیشوا 440 میلیارد ریال بود که تمامی این اعتبارات تا پایان اسفند ماه 1391 جذب و در برخی از موارد با کمبود نیز مواجه شده است.

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: در این راستا، 32 طرح باغبانی، 9 طرح دامداری و زنبورداری، 110 طرح خود اتکایی گوشت، یک طرح آب و خاک و هشت طرح ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها به 570 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

ستاری ادامه داد: در بخش طرح‌های خود اتکایی گوشت، 12 واحد دامداری فعال، پنج واحد دامداری نیمه فعال و 73 دامداری فاقد فعالیت از تسهیلات این بخش استفاده کردند.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به فعالیت تعداد بسیاری از گلخانه‌ها در سطح پیشوا گفت: با ارائه تسهیلات مورد نیاز واحدهای گلخانه، 120 گلخانه از سنتی به مکانیزه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین با اجرای بیش از 4 کیلومتر از طرح انتقال گاز به گلخانه‌های سطح شهرستان، 150 گلخانه از تسهیلات گاز شهری برخوردار شدند.

ستاری افزود: درصورتی‌که این خط 10 کیلومتری انتقال گاز به طور کامل اجرا شد، بیش از 300 گلخانه دیگر نیز از تسهیلات گاز بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است، در پایان جلسه بر اساس مسائل و کمبودهای ارائه شده از سوی فرماندار، تصمیمات لازم از سوی معاون برنامه‌ریزی استاندار أتخاذ شد.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول