اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری و تاکنون صورت گرفت

معرفی 713 پرونده طرح‌های کشاورزی کهگیلویه به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه از معرفی 713 پرونده طرح‌های کشاورزی کهگیلویه به بانک‌های عامل از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

معرفی 713 پرونده طرح‌های کشاورزی کهگیلویه به بانک‌های عامل

 محمد رازی‌پور در حاشیه نشست شورای کشاورزی کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: کهگیلویه با داشتن ظرفیت‌های بالا در زمینه کشاورزی، نیازمند حمایت بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های اجرایی است.

رازی‌پور با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و توطئه دشمن، تکیه بر اقتصاد مقاومتی را تنها راه مقابله با این تحریم‌ها و خنثی کردن توطئه دشمن خواند و از بخش کشاورزی به عنوان سنگر نخست در برابر تهاجم اقتصادی دشمن نام برد.

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه از نام‌گذاری سال به نام"تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" سخن به میان آورد و اهتمام ویژه به بخش کشاورزی را باعث تحقق این شعار در راستای تولیدات کشاورزی دانست و افزود: توسعه کشاورزی باعث اشتغال‌زایی بیش‌تر شده و حمایت از تولید ملی را در پی خواهد داشت.

وی هم چنین استفاده از ظرفیت‌های بیش‌تر را سبب افزایش اشتغال و به کارگیری نیروهای فارغ التحصیل در این زمینه عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی با اشاره به مشکلات موجود در استعلام طرح‌های این حوزه بیان داشت: واگذاری اراضی روندی زمان‌بر دارد و این امر باعث کاهش کمیت واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی به متقاضیان خواهد شد.

رازی‌پور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 713 پرونده با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به درخواست وثیقه‌گذاری از سوی بانک، عدم توانایی پرداخت وثیقه توسط متقاضیان را از دیگر مشکلات اجرای طرح‌ها برشمرد و افزود: 280 پرونده مربوط به طرح‌های زنبورداری است که تاکنون تنها 28 مورد از آن‌ها به مرحله تکمیل رسیده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه طرح کارخانه تأمین خوراک دام و طیور را از زیرساخت‌های مهم بخش کشاورزی شهرستان خواند و افزود: در صورت اجرا شدن این طرح سالانه بیش از  6 هزار تن خوراک دام و طیور تأمین خواهد کرد.

رازی‌پور در ادامه ابراز کرد: کارخانه جوجه‌کشی با ظرفیت اشتغال‌زایی 500 نفر از دیگر طرح‌های مهم در دست اقدام است که امیدواریم با حمایت مسئولان هر چه سریع‌تر محقق شود.

انتهای پیام/82008/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول