اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه آخر صفر صورت گرفت

افزایش تعداد بازرسی‌های واحدهای اقامتی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون اسکان و پذیرایی ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی گفت: از هفته گذشته با افزایش تعداد بازرسان کمیته نظارت معاونت اسکان بازرسی‌های ویژه جهت ایام پایانی ماه صفر آغاز شده است.

افزایش تعداد بازرسی‌های واحدهای اقامتی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جواد موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با تدابیر اندیشیده شده روزهای پایانی ماه صفر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای این ایام تمام واحدهای دائمی و موقت ساماندهی و آماده خدمات‌رسانی هستند.

موسوی گفت: از هفته گذشته با افزایش تعداد بازرسان کمیته نظارت معاونت اسکان بازرسی‌های ویژه این ایام آغاز شده است به طوری که گزارش اقدامات بازرسان به صورت روزانه دریافت و جهت پیگیری به مراجع ذی‌صلاح ارائه می‌شود.

معاون اسکان و پذیرایی ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی ادامه داد: در زمان بحران باید از تمام توانایی و ظرفیت استان استفاده کرد که البته تمام نهادها تا سال‌های گذشته همکاری بسیار خوبی با این ستاد در زمان بحران داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اوج ورود زائران در دهه پایانی ماه صفر 22 و 23 ماه جاری است که امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی که صورت گرفته برای هیئت‌های ورودی به شهر و دیگر زائران مشکل خاصی نداشته باشیم.

معاون اسکان و پذیرایی ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی اذعان داشت: در ارتباط با تمام هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانسراها، کمپ‌ها و دیگر واحدهای اسکان موقت از جمله زائرسراها و سالن‌های ورزشی اقدامات لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/70004/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول