اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پروازهای حج عمره فرودگاه زنجان از 19 بهمن آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان به آغاز پروازهای عمره سال جدید اشاره کرد و گفت: نخستین پرواز حج عمره از فرودگاه زنجان 19 بهمن ماه سال‌جاری انجام می‌شود.

پروازهای حج عمره فرودگاه زنجان از 19 بهمن آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه زنجان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان اظهار داشت: با تامین تجهیزات مورد نیاز پروازهای حج عمره استان زنجان از این فرودگاه انجام شده است.

وی گذرنامه، استقرار گمرک، استقرار بانک، استقرار عوامل حفاظتی و ایمنی مسافران و در نهایت ارائه خدمات پزشکی را در فرودگاه زنجان از جمله زیر ساخت‌های آماده شده برای فراهم شدن زمینه انجام پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان اعلام کرد.

*شهرداری زنجان به فرودگاه زنجان خدمات رسانی می‌کند

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از فراهم شدن سایر زیر ساخت‌ها از جمله مسیر دسترسی به فرودگاه از جمله افتتاح اتوبان زنجان - فرودگاه خبر داد و گفت: روشنایی این مسیر هم تا حد امکان تامین شده است.

وی اضافه کرد: با همکاری شهرداری زنجان امکانات حمل و نقل عمومی به فرودگاه زنجان هم فراهم شده است.

کریمی به آغاز پروازهای عمره سال جدید اشاره و تصریح کرد: نخستین پرواز حج عمره از فرودگاه زنجان 19 بهمن ماه سال‌جاری انجام می‌شود.

*فضاهای مورد نیاز برای استقرار مسافران توسعه می‌یابد

وی با اشاره به امکان همزمان شدن پروازهای مشهد و حج عمره از فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به این احتمال امکانات این فرودگاه باید توسعه یابد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تامین اغلب تجهیزات مورد نیاز در فرودگاه زنجان تاکید کرد: این فرودگاه در مقایسه با فرودگاه‌های هم سطح از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

*توسعه ترمینال فرودگاه زنجان

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای توسعه ترمینال‌ فرودگاه زنجان اشاره کرد و افزود: این ترمینال‌ از قسمت شرق و غرب توسعه می‌یابد.

کریمی با اشاره به زمان‌بر بودن توسعه ترمینال اضافه کرد: با توجه به برودت هوای استان زنجان مسافران نیاز به فضای مسقف دارند که یک فضای 480 متری در این فرودگاه در حال آماده شدن به همین منظور است.

وی با بیان اینکه کار اسکلت بندی فضای مسقف برای مسافران انجام شده است، ادامه داد: این فضا تا دو هفته آینده آماده می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به حجم بالای مراجعات به فرودگاه زنجان اشاره و تصریح کرد: برای بهبود روند یک محوطه سه هکتاری در ورودی فرودگاه زنجان برای پارک خودروها تسطیح شده است که دو هکتار آن آسفالت شده است.

وی مجموع فضای موجود در فرودگاه زنجان را 2 هزار و 580 متر مربع اعلام کرد و گفت: 2 هزار و 950 متر مربع فضا هم در دست احداث است.

کریمی با اشاره به اینکه بعد از تکمیل فضاهای در دست احداث مجموع آنها به 5 هزار و 550 متر افزایش می‌یابد، افزود: در واقع فضای ترمینال موجود به دو برابر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول