اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی زنجان خبر داد

برگزاری جشن دهه فجر در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‏های صورت گرفته جشن دهه فجر در روستاهای استان زنجان برگزار می‏شود.

برگزاری جشن دهه فجر در روستاهای استان زنجان

حجت‏الاسلام مجتبی حسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 239 طرح و پروژه همزمان با ایام دهه فجر در روستاهای استان زنجان افتتاح می‏شود.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به پروژه‏های مورد نظر روستایی در قالب کلیپی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‎ها و زحمات دولت در این زمینه پرداختن به پروژه‏ها توسط نهادهای فرهنگی بسیار مهم است.

*حضور مسئولان در افتتاح پروژه‏های روستایی

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه حضور مسئولان در افتتاح پروژه‏های روستایی استان زنجان همزمان با دهه فجر مورد توجه باشد، افزود: حضور مسئولان سبب دلگرمی مردم روستاها می‏شود.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‏ریزی‎های صورت گرفته توسط کمیته روستایی ستاد دهه فجر استان زنجان جشن انقلاب در همه بخش‏ها، دهستان‏ها و روستاهای بزرگ استان برگزار می‏شود، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‏های این کمیته محسوب می‏شود.

 

*برگزاری مسابقه حفظ قرآن در زنجان

حجت‏الاسلام حسینی به برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: این مسابقه همزمان با دهه فجر در استان اجرا می‏شود.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول