اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

100 پروژه برق در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام مبارک دهه فجر 100 پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

100 پروژه برق در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اعتبار پروژه‌های مورد نظر برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر توسط شرکت توزیع برق استان زنجان 105 میلیارد ریال اعلام شده است.

گفتنی است، 34 فقره پروژه در بخش تامین برق روستایی به ویِژه روستاهای صعب‌العبور تعریف شده که برق این روستاها از طریق انرژی خورشیدی تامین شده است.

برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی و کاهش تلفات روستایی و شهری از دیگر پروژه‌های مورد نظر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است که حدود 24 میلیارد ریال اعتبار به این امر اختصاص یافته است.

*تامین برق بخش صنعت، خدمات و تولید در زنجان

تامین برق بخش صنعت، تولید و خدمات با توجه به تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت توزیع برق استان زنجان در سال‌جاری به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که 41 پروژه توسط شرکت توزیع برق استان زنجان با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در بخش صنعت، خدمات و تولید اجرا می‌شود.

 

*اجرای 17 پروژه مسکن مهر توسط شرکت برق زنجان

17 مورد از پروژه‌های شرکت توزیع برق استان زنجان مربوط به طرح‌های مسکن مهر است به گونه‌ای که فقط یک مورد از این پروژه‌ها به پروژه‌های 2 هزار و 244 واحدی مسکن مهر رضوان اختصاص دارد.

این پروژه بیش از 10 هزار خانواده از جمعیت شهری را در خود جای داده و بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

*اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در زنجان

شایان ذکراست، با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در یوم‌الله دهه فجر سال‌جاری 24 پروژه کم‌نظیر تحقیقاتی و فناوری‌های نوین، طرح‌های مربوط به پدافند غیرعامل و تامین برق موسسات آموزشی، بهداشتی و درمانی و همچنین روشنایی معابر استان کلید می‌خورد.

لازم به یادآوری است که بهره‌مندی از فناوری‌های نوین کاملاً بومی‌سازی شده و نیازی به بهره‌مندی از مشابه خارجی نیست این در حالی است که صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی نیز در این راستا صورت می‌گیرد.

*استفاده از سیستم اتوماسیون بر روی شبکه‌های توزیع برق زنجان

نمونه‌ای از دستاوردهای نوین که به دست جوانان پر تلاش خانواده صنعت برق در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در مرحله اجرا بوده و فاز دوم آن در دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شود، استفاده از سیستم اتوماسیون شبکه، طراحی و پیاده‌سازی کنترل سکسیونرها از راه دور در بستر GSM  بر روی شبکه‌های توزیع نیروی برق است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول