اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب‌اسلامی 2 هزار واحد مسکن مهر در قالب مسکن مددجویی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلال حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: این تعداد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و در شهرهای زیر 20 هزار خانوار و روستاهای استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این ایام 1500 واحد مسکن روستایی در 16 روستای 10 شهرستان آذربایجان‌غربی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به افتتاح 16 طرح هادی روستایی در سراسر استان عنوان کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد ریال و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود.

حسین‌زاده با بیان این‌ نکته که فعالیت‌های کمیته ‌امداد در ایام دهه فجر به‌طور مشارکتی با سایر نهادها و در قالب کمیته همیاری‌های مردمی ستاد دهه فجر استان است، خاطر نشان کرد: در این روزها 200 پروژه از محل درآمدهای زکات نیز به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار آنها 3 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

وی افتتاح مسکن‌های مددجویی ویژه افراد زیر پوشش این کمیته را از دیگر اقدامات کمیته امداد در طول دهه فجر دانست و تصریح کرد: این مساکن شامل 151 واحد بوده که 67 مورد در شهرهای زیر 20 هزار خانوار و 84 مورد نیز در روستاها به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی اذعان داشت: در دهه فجر حدود 500 مورد اهدای جهیزیه به نوعروسان نیز انجام می‌شود که در قالب طرح‌های کمیته امداد بوده و در این راستا هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر کانون‌های دائم و خوابگاه‌های شبانه‌روزی این نهاد در سطح آذربایجان‌غربی 9 مورد است که در تمام این اماکن برنامه‌های ویژه دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61012/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول