اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رامسر:

یادواره همکلاسی آسمانی در رامسر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رامسر از برگزاری یادواره همکلاسی آسمانی در رامسر خبر داد.

یادواره همکلاسی آسمانی در رامسر برگزار می‌شود

 به خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، غلامرضا خلعتبری عصر امروز در نخستین جلسه ستاد همکلاسی آسمانی شهرستان رامسر اظهار داشت: این یادواره به پاسداشت 33 شهید دانش‌آموز شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

وی گفت: امنیت و آسایش و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم و حفظ ارزش‌ها و پاسداری خون شهدا کار اعتقادی است.

خلعتبری افزود: ما بدهکار شهدا هستیم و باید برای پاسداشت شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز توجهی ویژه داشته باشیم.

این مسئول در ادامه گفت: ما در جلسات مختلفی شرکت می‌کنیم اما شرکت در جلساتی که مربوط به شهدا است حال و هوای خاصی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد و به صورت خاص برگزار شود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره 33 شهید دانش‌آموز شهرستان رامسر گفت: یادواره شهدا دانش‌آموز یک یادواره نیست بلکه چندین یادواره است که در بیشتر مدارس رامسر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام وحید وزیر مقدم در ادامه افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان وظیفه دارد در سطح مدارس و هر یادواره با محوریت یک شهید برگزار کند.

وی در ادامه گفت: سال گذشته در تمامی مدارسی که دارای اتحادیه انجمن اسلامی بودند یادواره شهدا برگزار شد که در پایان و در یک اختتامیه که با حضور مسئولان کشوری برگزار شد و 120 نفر از عوامل اجرایی این یادواره‌ها تقدیر شد.

وزیری مقدم درباره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز با اشاره به اینکه این تشکل در تمامی شهرستان‌های کشور شعبه دارد، گفت: انجمن اسلامی تنها تشکل دانش‌آموزی است که زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود و متولی اصلی ستاد  شهدای دانش آموز است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان رامسر نیز در این جلسه گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان رامسر تنها اتحادیه‌ای است که تمامی کارهای آن را دانش‌آموزان برعهده دارند.

مرتضی باباخانی در ادامه گفت: کلیات کار را دانش‌آموزان انجام می‌دهند اما یکسری هماهنگی‌ها وجود دارد که باید به دست مسئولان شهرستان انجام گیرد.

وی اضافه کرد: نخستین یادواره سال تحصیلی 92-91 در سطح استان مازندران را شهرستان رامسر برگزار کرده است که بازخورد بسیار خوبی داشت.

وی در پایان گفت: این یادواره‌ها باید به دور از اصراف گرایی و زیاده خواهی و به زیباترین شکل انجام شود.

انتهای پیام/2296/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول