اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان:

940 خانوار مددجوی ماهنشانی مشمول طرح شهید رجایی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان گفت: 940 خانوار مددجوی ماهنشانی مشمول طرح شهید رجایی هستند.

940 خانوار مددجوی ماهنشانی مشمول طرح شهید رجایی هستند

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح شهید رجایی در راستای حمایت از سالمندان نیازمند بالای 60 سال روستایی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 940 خانوار ماهنشانی در قالب طرح شهید رجایی زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند، افزود: این خانوارها شامل حجم جمعیتی بالغ بر یک هزار و 723 نفر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه یکی از حمایت‌های کمیته امداد از این خانوارها پرداخت مستمری به آنها است، افزود: در 9 ماهه امسال 4 میلیارد و 158 میلیون و 705 هزار ریال مستمری به این خانوارها پرداخت شده است.

*حمایت از 534 خانوار ماهنشانی در قالب طرح مددجویی

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 534 خانوار ماهنشانی در قالب طرح مددجویی زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان هستند، افزود: این خانوارها شامل یک هزار و 235 مددجو است.

وی با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش در قالب طرح مددجویی شامل (شامل زنان بی‌سرپرست، ایتام، از کار افتاده، و...) است، اضافه کرد: در 9 ماهه امسال 2 میلیارد و 437 میلیون و 660 هزار یال مستمری به مددجویان ماهنشانی مشمول طرح مددجویی مستمری پرداخت شد.

انتهای پیام/73005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول