اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی معنوی با حضور مردم و مسئولان

مراسم اربعین دو شهید گمنام شهرستان باشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی معنوی با حضور مردم و مسئولان، مراسم اربعین و آیین سنگ‌گذاری مزار مطهر دو شهید گمنام شهرستان باشت برگزار شد.

مراسم اربعین دو شهید گمنام شهرستان باشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز مراسم معنوی اربعین دو شهید گمنام شهرستان باشت و آیین سنگ‌گذاری قبور مطهر این دو شهید بزرگوار با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت اظهار کرد: بزرگترین پناهگاه انسان‌ها قرآن، انبیاء الهی، ائمه اطهار، ولایت و شهدا هستند.

وی با بیان این‌که ما در این دنیا مصون نیستیم و هر آن ممکن است به شری گرفتار شویم، تصریح کرد: شهیدان بهترین یاوران ما برای مصون ماندن از بدی‌ها و شرها هستند.

حجت‌الاسلام عبودی یادآور شد: شهدای ما به ولایت و ائمه اطهار باور قلبی داشتند و با دل و جان به آن‌ها عشق می‌ورزیدند و با تأسی از مسیر ولایت به بهترین درجات یک انسان نائل شدند.

امام جمعه باشت شهدا را بهترین پویندگان راه ولایت دانست و گفت: توجه به آرمان‌های شهدا برابر با توجه به همه ارزش‌ها و خوبی‌ها بوده و اینک خدا را شاکریم که در این شهرستان افتخار حضور معنوی دو شهید گمنام و فرزندان راستین حضرت روح‌الله را داریم.

وی در ادامه با قدردانی دوباره از مردم این شهرستان به دلیل استقبال کم‌نظیر از دو شهید گمنام و شرکت در مراسم تدفین و اربعین آن دو شهید گرامی تصریح کرد: مردم باشت نشان دادند که همواره گوش به فرمان ولایت هستند و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را با این حضور حماسی خود زنده کردند.

حجت‌الاسلام عبودی قبور شهدای گمنام این شهرستان را زیارتگاه عاشقان فرهنگ شهید و شهادت دانست و گفت: این مکان جایگاهی مناسب و شایسته برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان باشت برای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/82007/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول