اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

عملیات اجرایی تقاطع شهید بهشتی و آزادگان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع شهید بهشتی و آزادگان شهر قزوین با اعتباری حدود 250 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال انجام است.

عملیات اجرایی تقاطع شهید بهشتی و آزادگان در حال انجام است

اسماعیل عرشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود عملیات زیرسازی با شرایط ویژه به وسیله مصالح رودخانه‌ای درشت دانه (پشت سرندی) انجام گرفته است.

وی در خصوص عملیات اجرایی این پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل عملیات خاک برداری، جدول‌گذاری، اصلاح هندسی تقاطع شهید بهشتی و آزادگان، نصب تجهیزات و علایم ترافیکی، جالیزکاری و پیش‌بینی مسیر عابر پیاده است.

این مسئول با اشاره به مشکلات موجود برای اجرای این پروژه بیان کرد: وضعیت جوی نامناسب و بارش‌هایی که رخ داد، موجب شد روند اجرای پروژه به کندی پیش رود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: وجود تأسیسات مختلف در محل اجرای پروژه از جمله لوله اصلی نفت، لوله گاز، وجود شش عدد کابل فشار قوی انتقال برق 20 هزار ولت و تأسیسات روشنایی از جمله مشکلاتی بود که در اجرای این پروژه وجود داشت و موجب شد روند اجرای آن کند شود.

عرشیان اضافه کرد: علاوه بر این تأسیسات عدم امکان بستن جریان ترافیک یکی دیگر از مشکلات پیش روی اجرای این پروژه بود.

وی ادامه داد: لذا برای اجرای این پروژه مجبور شدیم مراحل اجرای کار را فازبندی کنیم و به صورت فاز به فاز پیش رویم تا جریان ترافیک در این محدوده از شهر قطع نشود.

به گفته این مسئول ساماندهی دفع آب‌های سطحی نیز از جمله عملیات اجرایی بود که در این محدوده از شهر انجام شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: در حال حاضر عملیات زیرسازی این پروژه به اتمام رسیده و عملیات جدول‌گذاری آن آغاز شده است.

انتهای پیام/77001/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول