اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق جنوب شرق اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از پروژه خیابان شهید خلیلی با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق جنوب شرق شهرستان اصفهان از بهره برداری پروژه خیابان شهید خلیلی با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال هم‌زمان با دهه فجر جاری خبر دارد.

بهره‌برداری از پروژه خیابان شهید خلیلی با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد صالح صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارتباط‌های دوسویه با شهرداری‌های مناطق حوزه‌ امور اظهار کرد: به منظور تعریض خیابان شهید خلیلی و ایجاد خدمات بهتر به شهروندان اصفهانی جابه‌جایی تأسیسات معارض و بهینه سازی تأسیسات فرسوده در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح ضمن تعویض حدود 800 متر کابل فرسوده روغنی 20 کیلوولت به منظور ایجاد ظرفیت برق‌رسانی در محدوده یک باب پست زمینی احداث و تجهیز می‌شود.

مدیرکل امور برق جنوب شرق شهرستان اصفهان تصریح کرد: این پروژه در سه فاز انجام شده است که فاز نهایی آن به مناسبت طلیعه‌ی فجر سی و پنجمین سالگرد انقلاب به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: حجم فیزیکی پروژه شامل 1500 متر کابل کشی 20 کیلوولت ،تجهیز یک باب پست زمینی با ظرفیت 630 کیلو ولت آمپر به همراه فیدرگیری از آن انجام شده است.

صالح گفت: در مسیر این پروژه بهینه سازی شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط صورت گرفته و همچنین در راستای اصلاح مبلمان شهری شبکه‌های فشار ضعیف هوایی موجود جمع آوری و تبدیل به شبکه‌های زمینی شده است.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول