اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار خبر داد

برگزاری یادواره سرداران شهید و 60 شهید روستای رزکان در شهریار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار گفت: یادواره سرداران شهید و 60 شهید روستای رزکان در شهریار برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره سرداران شهید و 60 شهید روستای رزکان در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سیدعباس جوهری ظهر امروز در نشست هماهنگی این یادواره‌ها اظهار داشت: یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین بیان خاطرات آنان برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

وی ادامه داد: با گذشت سال‌ها از دوران هشت سال باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز نیز با آن روزها مأنوس شده و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های دفاع مقدس کنند.

این مسئول با بیان این که رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل امروز بازگو شود افزود: تلاش دشمنان بر این است که دوران هشت سال دفاع مقدس را در پیش چشمان نسل امروز کم اهمیت جلوه دهد لذا برای خنثی ساختن این توطئه نیز باید برنامه‌های فرهنگی بیشتری را در این زمینه اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با برگزاری یادواره‌های شهدا و بیان خاطرات آنان سعی در انتقال آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام داریم.

به گفته جوهری مراسم یادواره سرداران حاج یدالله کلهر، اینانلو و 60 شهید روستای رزکان جمعه ششم بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع) روستای رزکان شهریار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول