اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج پالایشگاه جم خبر داد

برگزاری یادواره شهید شاخص کارگری در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج پالایشگاه جم از برگزاری یادواره شهید شاخص کارگری در شهرستان جم در دهه فجر امسال خبر داد.

برگزاری یادواره شهید شاخص کارگری در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فرمانده بسیج پالایشگاه جم ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد برنامه‌های متنوعی در پالایشگاه هستیم و بسیجیان در آن حضوری فعال خواهند داشت.

عبدالحسین زمانی خاطرنشان کرد: به صدا درآوردن آژیر پالایشگاه همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) در 12 بهمن ماه و غبارروبی قبور مطهر شهداء، آغاز برنامه‌های این دهه خواهد بود.

وی افزود: دیدار اعضای شورای پایگاه همراه با مدیرعامل از کارکنان در واحدهای مختلف پالایشگاه از دیگر برنامه‌هایی است که بدون شک تاثیر به‌سزایی در روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

فرمانده بسیج پالایشگاه جم با تاکید بر تاثیر این نوع دیدارها تصریح کرد: در این دهه نشست اعضاء شورای پایگاه و حلقه‌های صالحین نیز با مدیرعامل پالایشگاه صورت خواهد گرفت.

وی از برگزاری یادواره شهید شاخص کارگری در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: یادواره "شهید اخلاقی" به‌عنوان شهید شاخص کارگری و تجلیل از فرزندان شهداء شاغل در شرکت با حضور سید ناصر حسینی، آزاده و نویسنده کتاب "پایی که جا ماند "نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه اجرا خواهد شد.

نمایشگاه حجاب و عفاف در جم

زمانی گفت: نمایشگاه "هجوم پنهان و حجاب و عفاف" نیز با همکاری مدارس و مهدکودک‌های شهرک توحید در ایام‌الله دهه مبارک فجر برپا خواهد شد و عموم علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی مسابقه نقاشی متناسب با دهه فجر برای رده‌های مختلف سنی در فرهنگسرای توحید، دیدار با خانواده معظم شهداء شهرستان جم، محفل انس با قرآن ویژه جوانان و نوجوانان با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم و نشست بصیرتی ویژه حلقه‌های صالحین در فرهنگسرای شهرک توحید را از دیگر برنامه‌های بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گازفجرجم در دهه مبارک فجر امسال دانست.

فرمانده بسیج شرکت پالایش گاز فجر جم، کوه‌پیمائی ویژه بسیج خواهران فاطمه‌الزهرا(س) و پایگاه بسیج کوثر، کوهنوردی گروه کوهنوردان بسیجی و مسابقه چهارجانبه فوتسال را نیز از جمله برنامه‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت این دهه دانست.

وی تصریح کرد: شرکت گسترده در راهپیمائی 22 بهمن و برپائی ایستگاه صلواتی در این راهپیمایی نیز پایان‌بخش برنامه‌های پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم در این دهه است.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول