اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پست تنکابن خبر داد

چاپ تمبر خلبان شهید شیرودی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان تنکابن از چاپ تمبر امیر خلبان شهید شیرودی در مازندران خبر داد.

چاپ تمبر خلبان شهید شیرودی در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، به جهت پاسداشت مقام رفیع امیر خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی تمبر یادبودی تهیه شده است که به‌زودی طی مراسمی به خانواده گرامی این شهید ملی اهدا می‌شود.

رئیس پست شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: شهید شیرودی به عنوان یک نماد ملی از جمله شهیدان بزرگ ایران اسلامی است و ما در راستای پاسداشت نام شهیدان در یک اقدام فرهنگی تمبر یادبودی از این امیر والامقام تهیه کردیم که به‌زودی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در بیت مادر گرامی این شهید به خانواده‌ آن اهدا می‌شود.

علی‌اکبر گرجی خاطر نشان کرد: پست جمهوری اسلامی ایران در کنار مسئولیت‌های ذاتی در امور فرهنگی چند سالی است که اقدام به انتشار تمبر شخصی می‌‌کند که سفارش‌دهندگان می‌توانند این تمبر را برای خود و یا عزیزان خود به‌عنوان هدیه مناسبتی نیز اهدا کنند.

وی افزود: همچنین این طرح قابلیت استفاده برای انتشار تمبرهای یادمان برای شهدا، مناسبت‌های ملی و مذهبی و معرفی بزرگان علم و ادب و معرفی جاذبه‌های گردشگری هر منطقه را دارد و هزینه‌ آن نیز در حدی است که همه اقشار علاوه بر سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌توانند از این امکان خوب فرهنگی بهره‌گیری کنند.

گرجی ادامه داد: متقاضیان برای اطلاع بیشتر از نحوه استفاده از این طرح به اداره‌های پست شهرستان‌ها و شهرهای محل سکونت خود مراجعه کنند اما برای این منظور لازم است یک قطعه عکس از مورد سفارش خود ذخیره شده در CD و یا ارائه عکس با کیفیت برای اسکن و یا طرحی برای تأیید به واحد مربوطه در اداره پست مراجعه کنند که برای این منظور کپی شناسنامه صاحب عکس و یا سفارش‌دهنده مورد نیاز است.

گرجی در پایان گفت: برای معرفی بیشتر این طرح، در حال مکاتبه با برخی از اداره‌ها و نهادها مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و اوقاف و امور خیریه هستیم تا بتوانیم از این طرح یعنی انتشار تمبر شخصی به‌صورت یادبود برای تمامی شهدا، خیرین، بزرگان علم، فرهنگ و ادب نیز اقدام به چاپ تمبر شخصی کنیم.

انتهای‌پیام/86020/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول