اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

حضور گسترده مردم در 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: حضور چشم‌گیر مردم در ایام 22 بهمن و دهه فجر تمام برنامه‌های دشمن را با شکست مواجه می‌کند.

حضور گسترده مردم در 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در همایش رسول مهر، وحدت در سایه‌سار بصیرت و بیداری اسلامی در سالن اجتماعات اردوگاه مازندران در مشهد اظهار کرد: امیدوارم در آستانه دهه فجر هماهنگی و وحدت بیشتری در بین امت اسلامی و مردم جمهوری اسلامی ایران پدیدار شود.

وی افزود: امروز بیش از پیش لزوم وحدت در حوزه امت اسلامی مورد توجه قرار گرفته است؛ بنابراین قرآن و سنت نبوی به عنوان سرمایه‌های اصلی مسلمانان به‌شمار می رود.

فروزان مهر ادامه داد: تمسک به این دو یادگار پیامبر اسلام(ص) همواره مورد تاکید بوده زیرا اساس امت اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تاکید بر آرمان‌های اسلام، وحدت  و دوری جستن از موضوعاتی که سبب ایجاد تفرقه و فاصله بین جهان اسلام است در قرآن کریم آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت خاصی در مقابل نظام  جهان اسلام قرار دارد بنابراین باید اهتمام جدی تری در این زمینه صورت گیرد.

فروزان مهر یادآور شد: هفته وحدت یکی از یادگاران امام راحل است که برکات و آثار مثبتی بر گستره جهان اسلام ایجاد کرده است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: امروز بیش از پیش باید در مورد انسجام ، همدلی، شکوفایی و رشد کشورهای اسلامی اقدام شود.

وی اظهار کرد: مفهوم وحدت، انسجام و اتحاد است همچنین مقابله با دشمن مشترک که پیامبر اسلام نیز بر تقریب دیدگاه‌ها تاکید کرده‌اند.

فروزان‌مهر تاکید کرد: پیامبر اسلام (ص) به امت اسلامی سفارش کرده‌اند که باید به تقریب دیدگاه ها حرکت کنند و زمینه نفوذ دشمنان و تفرقه بین امت اسلامی را از بین ببرند.

استاندار خراسان رضوی گفت: امکانات و ظرفیت‌هایی که کشورهای اسلامی در دنیا دارند می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی بیشتری برای احاد مسلمانان فراهم کند؛ این در حالی است که آمریکا و استکبار جهانی نمی‌خواهند که جهان اسلام پیشرفت کند بنابراین زمینه تهاجم فرهنگی ، تفکر رادیکالیسم و تندرو را ترویج می‌دهند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی با ایجاد تفرقه و دخالت‌های فراوان در ممالک اسلامی قصد دارد ذخائر آنان را به غارت ببرد.

فروزان مهر افزود: مسلمانان از نظر اختلافات مذهبی با یکدیگر فاصله‌ای ندارند زیرا همه‌ یک خداوند داریم، به رسول خاتم اعتقاد داریم،قرآن را به عنوان ذخیره‌ای الهی قبول داریم، در یک ماه روزه می‌گیریم و به یک قبله نماز می‌خوانیم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: امروز وحدت مسلمانان توانسته است بیداری اسلامی را در کشورها فراهم کند؛ مولفه‌های قدرت نظام اسلامی در موضوعات مختلف بسیار ارزشمند و قدرتمند است.

وی اذعان کرد: بیداری اسلامی با رویکرد مردمی و الگوپذیری از جمهوری اسلامی علیه حاکمان دیکتاتور کشورهای اسلامی صورت گرفته است.

فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نزدیک است بنابراین استکبار جهانی در این زمینه اتاق فکری تشکیل داده است تا با تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب مختلف به اهداف شوم خود دست یابد، اما هوشیاری امت اسلامی این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: باید در شهرستان‌های تلفیقی فضای مدیریتی و همدلی خاصی وجود داشته باشد همچنین در ایام 22بهمن و دهه فجر حضور چشمگیر مردم می‌تواند تمام برنامه‌های دشمن را با شکست مواجه کند.

انتهای پیام‌/‌70025/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول