اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره:

گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره گفت: گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم خواهد بود.

گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است

احمدابراهیم خلیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل مهم شناسایی و ارتقاء کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در این راستا دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی زحمات و برنامه‌ریزی‌های مختلفی را متحمل شده تا سطح ورزش ما را با همت والای ورزشکاران به بالاترین حد برساند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت‌‌مردان در توسعه ورزش قهرمانی در کشور ابراز داشت: دولت‌های نهم و دهم گام‌های بسیار بلندی در این راستا برداشته‌ و مسئولان نظام از هیچ تلاشی در راستای توسعه امر ورزش در کشور دریغ نمی‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره افزود: گسترش ورزش زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم خواهد بود و همگان باید با روی آوردن به سمت ورزش، خود را در برابر بیماری‌ها و مشکلات جسمانی بیمه کنند.

این مسئول در ادامه به نقش ورزشکاران در توسعه جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در قبال تلاش مسئولان در زمینه توسعه فضاهای ورزشی، ورزشکاران نیز وظیفه دارند که باید با آمادگی کامل در تمامی صحنه‌های ورزشی حضور پیدا کنند.

خلیل‌پور با اشاره به اعزام تیم کاراته بانوان این شهرستان به مسابقات کشوری ابراز داشت: این تیم در این مسابقات موفق به کسب 11 مدال طلا، و هفت نقره و هشت برنز شد.

وی افزود: همچنین اعضای تیم کاراته بانوان سبک شوتوکان ریوکای شهرستان خرم‌دره در مسابقات کشوری سه مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره با اشاره به کسب نشان طلای مسابقات تکواندو قهرمانی کشور توسط تکواندوکار خرم‌دره‌ای تصریح کرد: تیم تکواندوی بانوان شهرستان خرم‌دره نیز در مسابقات استانی موفق به کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و پنج مدال برنز شد.

این مسئول به اعزام تیم کشتی نوجوانان شهرستان خرم‌دره به مسابقات لیگ کشوری اشاره و گفت: در سال جاری هشت کشتی‌گیر خرم‌دره‌ای در دوره مربی‌گری درجه سه در اردبیل شرکت کردند.

خلیل‌پور با اشاره به فعالیت‌‌های صورت گرفته در رشته شطرنج گفت: در سال جاری مسابقات قهرمانی شطرنج استان به میزبانی خرم‌دره و به مدت سه روز برگزار شد.

وی بیان داشت: تیم شطرنج شهرستان خرم‌دره با حضور در مسابقات جام کاسپین قزوین موفق به کسب یک نشان طلا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره اضافه کرد: همچنین تیم شطرنج خرم‌دره در مسابقات برگزار شده در شهر تاکستان یک مدال طلا و یک مدال نقره کسب کرد.

این مسئول به اعزام ژیمناستیک‌کاران خرم‌دره‌ای به مسابقات استانی و کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره اشاره و خاطرنشان کرد: تیم کونگ‌فو خرم‌دره نیز با حضور در مسابقات استانی صاحب سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شد.

خلیل‌پور خاطرنشان کرد:‌ تیم بوکس شهرستان خرم‌دره نیز در مسابقات استانی سه مدال طلا کسب کرد.

وی با اشاره به اعزام تیم کشتی خرم‌دره به مسابقات دوستانه در خدابنده و کسب ششش مدال طلا توسط کشتی‌گیران خرم‌دره‌ای گفت: دوره مربی‌گری درجه سه ژیمناستیک بانوان در آذر ماه سال جاری به میزبانی شهرستان خرم‌دره برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره به برگزاری مراسم گلریزان برای کمک به ورزشکاران نیازمند اشاره کرد و اذعان داشت: مسابقه تیراندازی با کمان بین کمان داران استان زنجان و قزوین در خرم‌دره برگزار شد که ورزشکاران خرم‌دره‌ای موفق ظاهر شدند.

انتهای پیام/73001/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول